Separate names with a comma.
Trodde du telefonen var köpt i Sverige?
Ingen fara :)
Kvitto är från Ebay. Men telefon från England :)
Lyckades byta till mina gamla iPhone X mot en Pixel XL men köpte sedan en iPhone igen och den här måste bort då. Så vill sälja min helt nya Pixel...
Hahaha trodde aldrig du fick bort den @patts
vill byta en svart iPhone X mot en pixel 2 XL. Kvitto och kartong finns. Den är i perfekt skick PM för bilder.
Här kommer lite bilder ☺️
vill byta min svarta iPhone X 64 GB mot en Pixel 2 Xl. Min telefon är i perfekt skick, det ska din också vara. Kvitto och kartong finns. Vill...
Nja Samsung går mig på nerverna
Provar igen då. Vill byta min iPhone X mot en Google Pixel XL 2. Min telefon är i perfekt skick och inga repor eller märken på den, så ska din...
tänkte kolla om de finns någon här på forumet som vill byta min iPhone X space grey 64 GB mot en Google Pixel 2 XL ? Helst vill jag att bytet...
Och vad är rätt bud då ? :)
Tyvärr inte :(
Tjena!! Mer intressekoll ifall någon skulle vilja byta sin Pixel 2 XL mot en svart iPhone X 64 GB. Den är i perfekt skick, härdat glas sen dag...
Byte kanske mot iPhone x ? :)
Tjena, vill byta min iPhone 7 128 GB mot en Google Pixel Xl. Min telefon är i perfekt skick, kvitto och kartong finns. Bytet sker helst i Örebro
vill byta min iPhone 7 128 GB Mattsvart mot en någon nyare Android mobil, kom gärna med förslag. Helst skulle jag vilja ha en Pixel Xl. Min...
Vill byta min fina och repfria iPhone 7 jetblack mot en Google Pixel XL Som sagt min telefon är i perfekt skick, härdat glas sen dag ett och skal....
Haha ja vet inte, iPhone är ju inte direkt billiga:(
Vill byta mina blåa S8 mot en iPhone 7 eller 7 plus, det ska vara 128 GB i minne på den. Min telefon är i perfekt skick, inga skador eller repor....
Vill byta min svarta jet black 128 GB mot en annan likvärdig telefon. Får gärna vara en G6, men då ska det vara den andra modellen eller en S8....
Haha ☺️Hur är den då?
Nja får se, funderar kanske på och köpa en OP5 då kanske jag säljer den, säger till i så fall :)
Vill byta min iPhone 7 128 GB Jetblack mot en Oneplus 5 Vill mest bara kolla om det finns någon som skulle kunna tänka sig byta. Bor i Örebro och...
Vill byta min svarta S8 Plus mot en iPhone 7 128 GB. Telefonen är i perfekt skick. Kvitto och tillbehör finns. Skulle vilja att bytet sker i Örebro
Vart finns telefonen då?
Skulle vilja byta min iPhone 7 mattsvart 32 GB mot en Samsung S8, vanlig eller plus spelar ingen roll. Min telefon är i perfekt skick och härdat...
Tjena vill byta min Samsung S8 mot en iPhone 7 128 GB. Det är en svart S8 Min Samsung är i perfekt skick, inga repor eller skador på den. Det...
Grymt. Jag har kört med 1080 för jag var rädd att det skulle dra mer med 2k
Va är de sant? Drar inte max upplösningen mer? :)
Vilken styrka kan man ha då på en S8 utan att det drar för mycket? Sen förstår jag att det drar mer om man hela tiden leker med telefonen eller...
Samma här, funderar på och stänga av AOD.
Ja eller hur? sen tycker jag att de lite tråkigt att man måste ha en mörk bakgrund för och spara mer batteri. Tycker skärmen är så himla läcker...
Tjena fick min S8 igår och är otroligt nöjd:) Men undrar lite hur ni gör för och få bra batteritid. Vilka inställningar använder ni? Har ni auto...
Jag har en iPhone 7 128 GB Jet Black. Bor i Örebro
Färg?
Ska fundera lite på det. Skicka PM så kan vi prata lite mer där
Vilken färg och hur många GB är den? Vart i Sverige bor du? :)
Vill byta min iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black mot en annan mobil, helst en Pixel eller kom med förslag. Min telefon är i perfekt skick och är...
Vill byta min iPhone 7 Plus 128 GB mot en annan mobil, kom lite med förslag så kan jag fundera lite :) min telefon är i perfekt skick och har...