Separate names with a comma.
Bara att skjuta iväg med vilka du har. Dock är det till frugan så kraven är nog betydligt högre än mina haha
Är R6 intressant? Ska du bygga NAS? :)
Söker efter skal till 13 Pro, skriv vad ni har :)
Pm med vad ni har :)
Du säljer inte 1st? :)
Pm
Bygger en tillbyggnad som ska agera som ett uterum. Givetvis isolerat och golvvärme så det inte är några konstigheter med fukt. Just nu har jag...
Vi har haft vår i åratal känns det som och den håller kvaliteten skulle jag säga. Lätt värt varenda krona tycker jag :)
Lärde mig något nytt att skicka med Schenker istället. Betydligt billigare :) Fick rekommendationen att skicka via Schenker då det var billigare...
När man ska skicka till företag. Är det bara Parcel som gäller? Det var ju apdyrt? Det är till Fjallsport.se som jag tänkte skicka det till. [ATTACH]
Haha tack, precis det som jag åkte dit för. Det var långt över max gränsen :D
Tack jag kollar med de. Är det så att man skriver in deras adress och så får de paketet och därefter skickar i sin tur till oss? Vad har de tagit...
Jag är intresserad att beställa ett höj och sänkbart bord från Flexispot men ser att de bara skickar till Tyskland, Luxemburg och Österrike. Minns...
Mina herrar, jag förstår att ni bägge har respektive åsikter kring prissättningen men tycker att vi lägger detta åt sidan och sprider kärlek...
Sålde 3D Print till herrn och det var supersmidigt. Starka rekommendationer!
Haha vad kul att höra! :D
PM
Vill också veta! :)
Säljer följande: Pixel 8 Pro Ringke Onyx Pixel 8 Pro Whitestone Dome med magsafe Tunnt skal från X-Level Pris: 150kr ink frakt Apple 13 Pro Max...
Evolve 75e Använt i ett år och därefter låg det på hyllan. Saknar kartong men övrigt ska finnas med. Bud: 350kr Köpnu: 550kr Evolve2 Buds Mitt...
Longshot men kollegan letar efter hörlurarna enligt titeln. PM med vad ni har! :)
Jag hade Glue tidigare i mitt förråd och slutade ändå med att jag gick till Yale. Körde på beggat. Har aldrig tittat tillbaka sedan dess :)
Jag har Jabra evolve2 buds i extremt nyskick. Kanske lite overkill?
OMG tyst väckarklocka är exakt vad jag letar efter. Vilken har du?
Det var ju smart att köra så! Har aldrig ens slagit tanken! Men använder ni aktivitetsbandet för att mäta sömn, steg osv? Eller använder ni det...
Köpte ett par Jabra hörlurar av herren och måste starkt rekommendera! Snabb och smidig affär! Rekommenderas varmt!
Garmin Fenix 6 eller 7 om du hittar någon variant där skulle kunna passa :)
Vad tänkte du sälja det för? :)
Säljer en oanvänd airtag 250+frakt.
Jag letar ikväll när jag kommerhem för att vara säker på att jag ens har de :)
Söker efter over ear headset som främst är till för teams och utöver är det musik. Med följande krav/nice-to-have Skall användas till jobb så...
Kanske har några X60 liggandes. Hur många är hon intresserad av? Ska nog finnas 3st
jag missade nog bytesannonsen, vad önskade du dig? :)