Separate names with a comma.
Är det enkelt att göra, och i så fall, hur gör man? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jag fick fram en uppdatering (troligen 4.0.4) när jag kom till sommarstugan. Eftersom här inte finns något wifi så avbröt jag uppdateringen. När...
Jag får inte min Hotmail att visas i No Led. Gmailen visas, men Hotmailikonen dyker inte upp i No Leds lista, så jag kan inte markera att den...
För ett tag sedan valde jag att avaktivera min social hub. Men nu när jag vill aktivera den igen så hittar jag inte var jag ska göra detta. När...
Flera ggr/dag kommer det upp en ruta där jag ska ange en av mina launchers som standard. Jag vill använd GO Launcher EX, men eftersom jag inte...
Mitt SD-kort på 16 GB har enligt telefonen och datorn bara 1 GB kvar att utnytja. Men det borde vara avsevärt mycket mer. Har bara lagt in ca 3 GB...
Vad säger ni om alternativa tangentbord? Finns det några som är bättre än galaxy S2 original? Om ja, varför tycker du det?
Efter att jag flashade in ny firmware för att kunna få en csc-kod som inte var polsk så står det nu "Enheten stöds inte av Kies 2.0" Allt...
Hej. Jag kan inte uppdatera min telefon till 2.3.5. Kan det bero på att telefonen har fått sin programvara installerad i utlandet? När jag tittar...