Separate names with a comma.
Samma med allt original Jag har nästan samma problem. Den stänger av sig men blir helt död. Tvingas plocka ur batteriet. Uppstod för ett par...
Har samma problem med Spotify. Men för mig stänger telefonen bara av sig på vissa platser, där täckningen sedan gammalt är skral. På ett par...
Jag laddade ner uppgiftshanteraren från market och skulle nu vilja installera av det. Misstänker att det knäcker spotify och allt möjligt. Men...
Har både SGS och iPhone4. iPhone4 fungerar generellt smidigare än SGS, men den är mer begränsad. SGS är som en muskelvariant med större...
Hör du Tilde, den där versionen hittade jag med under Wave 8500 på samsungs tyska webbplats. För Galaxy S hette versionen nu Kies_1.5.1.10074_2_6....
Hej Jag kan inte ens installera KIES. Har försökt på tre datorer. På de två XP burkarna får jag ett meddelande om att installationsprogrammet...
Hm din länk går till en sida för Wave 8500. På samma webbplats, om du tittar på Galaxy S heter versionen 1.5.1.10074_2_6. Så är det alltså olika...