Separate names with a comma.
Riktigt bra pris. Kunde inte backa från S11 Ultra 5G 256GB när den landade på ~6100 SEK efter inbyte av en gammal telefon jag hade liggandes. Jag...
FE tablet är inte dålig i sig men skärmen gör stor skillnad, speciellt AMOLED. Sen om du spelar eller multi-taskar så är SOC en rejäl uppgradering.
Fraktförberedelse, så skickas förhoppningsvis imorgon så jag hinner få den innan jag reser bort på lördag.
Byter in en fullt fungerande ROG Phone 6 512GB som gav 2800-ish. Mer än vad jag kunde sålt den för. Den får inte uppdateringar sen ett år så har...
Kunde inte hålla mig så blev en Ultra 5G 256GB för 8952:- exkl inbyteskostnaden på 2800 när det går igenom. Sålde min S10+ 5G innan sommaren så...
Brukar vara någon dag extra för de som lämnar betan. Men den dyker nog upp snart.
Väldigt nöjd och då kör jag ändå beta firmware. Har 2 småbarn så fotar en hel del och är riktigt nöjd. Byte från S23U där akilleshälen var kameran...
Samma har, var intresserat av att byta men då inbytspriserna inte var tillräckligt bra skippar jag. Fick ut mer förra året när jag skaffade P9PXL...
Det har den All the Google Pixel 10 Pro models come with this $200 perk [spoiler]
Precis samma här. Missade en beta uppdatering och det enda jag hade efter 5 dagar var en notifikation som sa att den fanns att ladda ner. Aldrig...
Är sugen då jag vill ha en fold men kameran gör att jag skippar. har P9P XL och småbarn där kameran är något jag använder frekvent. Dock ett...
Detta är vårt att notera för utanför US There’s some bad news if you live outside the US, though. Google’s support page notes that only the 1TB...
Android 16 QPR2 Beta 1 ute Release notes | Android Developers Nedan visas och pratar om opt out så det är ganska tydligt och att man aktivt måste...
Det är bästa sättet, speciellt då QPR2 Beta 1 finns sen en dryg timme. Så du gjorde rätt då den annars kommer försöka uppdatera till den.
Kan starkt rekommendera Adguard. Vill man inte betala för appen så kör deras DNS så får du OK skydd ändå Finns under punkt 2: AdGuard DNS —...
Har nog inte en enda gång under de senaste 5 åren använd tillverkarens egen kabel och haft 0 problem. Så länge du har en kabel av hög kvalitet är...
Lita inte blint på accubattery. Inte för att den är fel men den "gissar" lite också så är inte perfekt. Men låter aboslut lågt. Kan rekommendera...
Android 16 QPR1 Beta 3.1 har precis släppts med en hel drös fixar Release notes | Android Developers [ATTACH]
Android 16 QPR1 Beta 3 ute (kom igår kväll) Release notes | Android Developers [ATTACH]
Givetvis. För många betor och nummer så blir lätt fel och det går av bara farten när man skriver
A15 Beta 4.1 löste en del problem som beta 4.0 introducerade med batteriet. Så nu met A16 QPR 1 Beta 1 fungerar det för mig efter ett par dagar...
Som ovan sa, en del ser jag direkt och det jag som gillar mest är "status bar" samt "settings". Just under inställningar så ger det en bra...
Sjukt vad länge och otroligt glad att det överlevt - Grattis. Hoppas forumet fortsätter rulla på länge till.
Så läser jag det med A16 Stable - Kommer 3:e Juni Nya Material UI - Kommer senare, förmodligen i QPR Beta 1 och kanske med QPR 1 stable när nya...
Det viktigaste är att du tagit bort google konton innan du återställer annars ska FRP kicka in. Kanske det som spökar att den inte riktigt kickar...
Android 16 Beta 4.1 ute (48,99MB) Release notes | Android Developers [ATTACH]
Har inte upplevt det själv på någon app jag använder. De jag knappt använder som WA (kollar max 1-2 gånger i månaden) kommer i tid. Jag hoppas...
Fiio BTR15. Bättre ljud när jag pendlar till jobbet och på jobbdatorn [ATTACH]
Android 16 Beta 4 ute (1,13GB) Release notes | Android Developers [ATTACH]
Du ser till att inte ladda ner uppdateringen som rensar telefonen och nedgraderar. Jag har haft den vid tidigare QPR beta i flera dagar liggandes...
BankID fungerar. Använder det själv ofta på beta. Bara gå med en ha koll på när du ska gå ut. Du får då A15 med wipe uppdateringen först,...
Låter som en bra ide. Finns en uppsjö av titlar och dekudeals är grymt för att hitta bra priser. Just nu ligger flera Megaman spel bra till i pris...
Dök även upp att om du inte har NSO +expansion pack så kan du köpra "upgrade pack" för motsvarande 10 USD till Zelda. Så jag hoppas andra spel kör...
För just Zelda så får man upgrade pack "gratis" om man har NSO +expansion pack. Annars betalar man en "mindre summa" som vi inte vet exakt vad den...
Yes. Har ett konto sen tidigare då jag handlat en hel del där innan de fanns i Sverige. Så det är min sparade adress i Sverige och med svenskt...
544,68 EUR betalade (dras först vid utskick) jag vid bokning från Amazon.de för bundlingen. Hade tur och fick invite, skrev upp mig igår på listan.
Redan varit rejält med förändringar i A16 dock är de flesta under huven. Räkna inte med några stora UX förändringar då det är tungt att ändra...
Android 16 Beta 3.2 ute (34,8MB) Release notes | Android Developers [ATTACH]
Android 16 Beta 3.1 ute (6.67MB) Release notes | Android Developers [ATTACH]
Android 16 Beta 3 ute Release notes | Android Developers [ATTACH]