Separate names with a comma.
Aha ok - ja då fattar jag iofs poängen, men hade själv satt ett betydligt högre pris på mitt personliga lidande :D
Ursäkta men jag fattar inte riktigt - varför gjorde du det o_O?
Lider med dig... :(
Vad glad jag blir att se detta! Undrade om jag var HELT dum i huvet med mitt lyxupplägg med en mini på vardagarna dagtid när det är mycket...
Man skulle bra gärna se lite recensioner på den där. För jag håller med, en någorlunda penna till Pro max skulle lyfta den en nivå
Äsch, kritvitt får man ont i ögonen av :P
Min kom idag också, och det är ju omöjligt att inte förälska sig i den <3:-* - och då är jag inte ens nån inbiten anhängare av små telefoner...
Och dessutom fick jag dammkorn under skärmskyddet - känns det bättre NU då :D?
Jojo, å ena sidan - men du får din max på måndag och jag får min om flera veckor :D
Jag beställde HK-modellen från Wonda och kommer inte att få min förrän tidigast i slutet av november - känns det lite bättre nu :)? (Själv...
Perfekt info, tack :)! Då fick det bli ett silikon från apple - tänkte ta ett svart till min svarta mini, men gick lite bananas i sista sekunden...
jag vet inte om nån redan har redogjort för exakt hur det här går till, ber om ursäkt isf om jag missat det :)! men får operatörerna och...
jag har inte riktigt fattat om det är magneter i apples skal också, och att om man vill använda skal och den där kortplånboken om det måste vara...
Haha, hoppas jag inte haft dåligt inflytande och lurar er att göra något tokigt :P Precis som @R3b0rn säger :). Jag har sjukt dåliga...
haha, bryta ett löfte till en butter tonårstjej - tror du jag helt saknar självbevarelsedrift :P? men jag tror det löste sig, man hamnade i nån...
jag tänkte försöka plocka hem en svart 128GB från telia idag. har ett obegränsat abb där som jag ändå ska ha kvar, men som för närvarande är...
jag förbokade ju min blå max 128GB från wondamobile för ett bra tag sen, för att jag ville ha garanterat fungerande dual sim - dvs...
Vissa Elgiganten brukar ju ha några på releasedagen Edit: sorry läste slarvigt, såg inte att det var specifikt nätbutiker som efterfrågades.
Äsch :ehm:. Hade stora planer på att skaffa en mini också som komplement till min pro max som jag förbokat från Wonda, Hongkong-modellen med...
Jag oroar mig inte heller för storleken i sig. Jag har rätt små händer, men det får mig att resonera lite tvärtom mot vad de flesta i samma sits...
Wonda gör ju inga utfästelser utöver att man får skicka den till dem för garantiärenden, men på tidigare iphones av HK-modellen när jag har...
Det blir efter lite velande en HK-modell från wonda med dubbla fysiska sim-platser för mig igen, har inga positiva erfarenheter alls av att...
I mitt fall så har jag inte ens lyckats komma så långt att jag kan skicka tillbaks min note 10+. Chatten har det varje gång stått att de inte har...
har visserligen trivts väldigt bra med min 11 pro som jag gick ner till från 11 pro max, tycker nog maxen är lite väl tung framförallt. men det är...
jag är spekulant på en av varje, om de är till salu alltså
Är det en kinesisk eller global version? Och om kinesisk, hur mycket meck är det med att "globalisera" den :)?
Jag köpte en laptop av @nicklas_718 och är jättenöjd med affären och dess genomförande. nicklas var blixtsnabb i alla moment, hade packat...
Mja är man otåligt lagd kan man tycka att det blir lite VÄL mycket skum :) Den är väldigt enkel att hantera, och det känns lite extra trevligt...
Gubben med vår igår levererade Philips Perfectdraft laddad med Löwenbräu [ATTACH]
Krattig bild då solen var så stark att jag inte kunde se motivet på skärmen, men jag bara MÅSTE ju haka på :teeth:[ATTACH]
Alltså jag kan verkligen förstå dig, att du inte orkar hålla på. jag har tom tänkt tanken en sekund själv. men det är ju förstås helt för djävligt...
:eek:! Minns inte om du har haft just en AW förut :)? Jag använder min för ganska simpla saker, men jag har inte känt på samma sätt att den här...
Orsaken till att jag gör det är iaf för att få välja min egen kombo av boett och band. Tycker banden är lite för dyra för att man inte ska få ett...
hahaha, älskar att den KÄKAR på kortet :D
Håller med Rospigg, puffärmar känns som ett naturligt designval för en chinchilla
Sådär skriver de ju när de har bokat frakten och paketet väntar på upphämtning av distributören :). Själv har jag velat ända tills imorse -...
jag ser att det är flera här som köpt genom samsung upgrade+. det finns en tråd om det programmet som jag måste rekommendera er att läsa från och...
sjukt velig nu. är det vettigt att köpa en öht när man har en AW5? (man börjar ju iofs bli lite till åren, så man kanske ska ta chansen att...
jag har ca 16 cm och tycker inte alls att min 44mm känns såååå himla stor. visst, fine den är stor såklart - men man vill ju också ha en skärm som...
Så, hur beställer man :D?