Separate names with a comma.
Håller med. Testar en Pixel 4a just nu och även om den flyter på väldigt bra allmänt så märker jag av mikrolagg här och där. Tex i Avanza och...
[MEDIA] View: https://twitter.com/chriswelch/status/1369733357756686349?s=20
Rätt fattig uppdatering detta året. Gäller Android förövrigt också :P
Oanvänd fortfarande inplastad i originalförpackning. Utbytesenhet från Asus men jag hade redan köpt en ny router så har inget behov av den 800 kr...
[ATTACH]
Qualcomm modemet i Oneplus är bättre än Exynos i S7 Edge. Liknande skillnader finns mellan iPhones som har Intel modem och tidigare/senare...
4a tar bättre bilder i mörker än iPhone 11 iaf
Pixel 4a[ATTACH]
How to Stop LG From Stuffing Ads Into Your Brand New OLED TV - ExtremeTech Det ska gå att stänga av via inställningarna men det är på som...
Vet att när jag köpte min C8 så var det ingen reklam i gränssnittet. Dock litar jag inte på nån av tillverkarna så har aldrig kopplat den till...
Uppdateringar blir lite missvisande när Android inte är beroende av en ny OS version för att få nya funktioner. Meddelande appen får nya...
Kör nu på en Pixel 4a och jämför med min tjänstelur som är en iPhone 7 och tyvärr är vissa appar fortfarande inte lika bra och saknar samma ”flyt”...
Måste säga att jag faktiskt är imponerad av Pixel 4As batteri. Oftast behöver Android 5000 mah för att få riktigt bra batteritid men Pixeln är...
Ungefär samma storlek som 4a 5G
Efter att ha snackat med Apple support och besökt Macforum (som menade att de flashar inte om mjukvara utan blir en utbytesenhet till full pris)...
Funderar på en sån här.. aldrig haft Mac innan. Vad är det du gillar med den?
Oneplus kom vid rätt tillfälle, Nexus serien var döende och Oneplus erbjöd produkter i det vakuum som uppstod. Dvs bra men billig hårdvara med...
Du kan backa genom att svepa höger men det gäller tyvärr inte alla appar. Du kan flytta om appar men precis som du säger så kan man inte ha hålrum...
Finns för 3990 via Benify
Hur funkar det med garanti på ovannämnda sidor? Kompis är sugen på denna också men Amazon kör fullt pris nu
Insåg nu att F3 är nog IP53 tålig men Poco har bara inte betalat för klassningen. Redmi K40 är ju IP53 klassad och det är ju samma telefon Ändå...
Miui 12.5 ska väl fixa bloat problemet där det mesta ska gå att avinstallera
Ville ha den vita men drog hem den svarta för 367 euro. Beggars cant be choosers :P
Amazon.es, länkat tidigare i tråden. 8 gb versionen för 399€
Den tyska är inte från Amazon eller Xiaomi därför skickas den inte till Sverige då återförsäljaren bestämmer det. Så förhoppningsvis lägger Xiaomi...
https://www.amazon.es/dp/B08XYCHFSD/?tag=oid0f3-21
https://www.amazon.es/dp/B08YJFSHFM/?tag=oid0f3-21 X3 Pro kommit upp på Amazon. Dock inget early bird pris..
IP67, 3 års OS uppdateringar, 4 års säkerhetsuppdateringar. Jag tycker Xiaomi lurarna har en hel del starka fördelar men just garantin med...
Dom vill väl inte kannibalisera sina andra telefoner så det är förståeligt. Men även med nuvarande kamera så är early bird priset på 300 euro för...
Hjärnsläpp. Menade F3 dvs ”flagskeppet” :D
Ingen OIS i F3 Pro?
https://www.amazon.es/dp/B08XJXNN9N/?tag=oid0f3-21 Nu finns den uppe för försäljning
Du har en skyldighet att uppvisa körkort om du framför ett fordon. Men du slipper böter om de kan identifiera dig (tex genom annan id handling)
Ah ok :P Ska kolla med snubben jag köpte av om han kan stänga mobilen medans jag försöker para klockan med min mobil Annars får det väl bli...
Menar du att klockan fortfarande är parad med den gamla iPhonen?
Köpte en AW4 som antagligen inte hade senaste watch os. Nu när jag försöker para den med min iPhone som kör 14.4.1 så säger den att klockan måste...
5G finns knappt i Sverige. Och då kan du lika gärna slippa vara beta testare då nuvarande Snapdragon modem är generation 1 när det gäller 5G....
Snapdragon 750 är lite snabbare i benchmarks men tror inte man märker skillnaden i praktiken Om Poco är billigare så köp den för den är verkligen...
Sålde en Poco X3 till Patr!k. Allt gick smidigt!
2200+ frakt