Separate names with a comma.
Sålde en Pixel Watch 2 till @rodak . Inte ett bekymmer - trevligt, snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt!
Stod 8:e när jag beställde i förra veckan. Fick uppdaterat till 22:e nu.
Såld
Hej! Säljer en oöppnad The Frame 43" (ny i kartong) inkl kvitto som inte kommer till användning. Hämtas med fördel i Karlstad men kan skickas om...
Såld till @rodak
Om du står för frakten har vi en deal.
Uppdatering: yes ett svart tygband följer med det också :)
Missförstår jag något i diskussionen eller handlar det inte om worst case 29:- ? Jag håller abb tills grejjerna är hos mig även om jag är tveksam...
Hej! "Matte Black" heter färgen :) Även skyddet är i samma färg och ev har jag något extra armband i tyg jag i så fall skickar med. Mvh Kalle
Sålde en Lenovo-padda till @homie. Enbart gott att intyg: mycket trevlig samt snabb och smidig hantering. +++++
Hej! Nej det är Wifi/BT-modellen. Mvh Kalle
Med största sannolikhet såld till @homie. Stänger vid avslutad affär.
Hej! Säljer en Pixel Watch 2 i mycket gott skick inkl allt som bör ingå vid köp samt ett skyddsskal. Kommer inte till användning så tänkte att...
Hej! Säljer Lenovos Remarkable-utmanare i nära nog nyskick. Klockren E-ink-padda med känslan av att skriva på vanligt papper - har du testat en...
Slutade funka typ 30 min efter att den släpptes igår.
Provar nu och funkar ej med edge 256 :(
Typo på koden? Funkar inte
Jadand får ta den. Kollega på jobbet fick nys om det hela och matchade lokalt. Tack för bokningen! Mvh Kalle
Tar den om du tar frakten. Mvh Kalle
200 ink frakt för 1st 2-pack. Mvh Kalle
Svarat :)
Har en Lenovo Thinkcentre med en i5-7400, 16GB ram och 256GB SSD. Ljudlös och går som en klocka. Mvh Kalle
Nyfiken: hur fungerar den som en traditionell lampa? Dvs om du enbart använder dosan/appen för att ställa in rätt ljus och sen knappen på väggen...
Ingen stress med köp om du vill vänta in ny köpare. Annars står mitt bud kvar tills jag hittar något vettigt alternativ. Mvh Kalle
Hej! Bjuder 700 inkl frakt. Mvh Kalle
Tips: Amazon säljer flertalet kompatibla batterier från typ 500:-/paret
Bjuder 1500 + frakt
Bjuder 1200 + frakt
Slår ett slag för Aqaras U200. Billigare än Yale, klarare minusgrader (om oisolerat förråd), fingeravtrycksläsare mm.
PM'ade dig igår. Osäker om du bara har låg svarsfrekvens eller använder passiva metoder för att neka förslag :)
Hade varit intressant men precis köpt av @Dan1jel . Tack ändå!
PM @Dan1jel
Hej! På jakt efter RPi till enkelt hemautomationsprojekt. Inga krav på prestanda utan enbart LAN-port (så ingen Zero). Desto billigare desto...
Såld till @Steamroad
Total radioskugga från @Steamroad så skalet är fortsatt tillgängligt.
Jag har svarat på PM.
Har en oanvänd köpt i veckan. Din för 250:- + ev frakt (Karlstad). Mvh Kalle
Lägger med en bild på skalet ifråga.
Hej! Säljer ett Mous-skal (Ultra think) i svart utförande. Mycket fin kvalitet och inbyggd magsafe. Nypris runt 600. Pris 250:- + ev frakt....
Hej! På jakt efter ett exemplar av Heishamon Large enclosure for Panasonic Aquarea heat pumps by Piohrun92 i vitt utförande. Config: mounting...