Separate names with a comma.
Söker en Garmin Forerunner 965 i bra skick.
Så fick brorsan för sig så här sista dagen på året att han vill köpa en billig laptop på rean Är dessa något att ha...
Någon annan som har bekymmer med att telefonen raderar Google kontakter? Det har pågått i typ en månad och verkar hända helt random... Går jag...
Säljer Pixel 7 Pro 128 GB (Svart) + Pixel Watch LTE (Svart), bägge är oöppnade. Köpta från Google DE, kvitto finns. Säljes tillsammans, start...
Säljer Pixel 7 Pro 128 GB Svart + Pixel Watch Svart, oöppnade. Köpta från Google DE, kvitto finns. Säljes tillsammans, start bud 12 000 kr +...
Dottern, 7 mån, fick tag på min telefon och nu har jag en symbol på skärmen som jag inte får bort. Trodde först att hon aktiverat ett larm men...
Har problem med att när jag swipe:ar text får dubbel ord. Se bild. Använder SwiftKey som tangentbord men tror inte det har något att göra med...
På min OnePlus 7 Pro har jag lyckats slå av att behöva bekräfta pin-koden dvs direkt när jag slagit in sista siffra så låses telefonen upp. Jag...
Går det inte att konfigurera Hue Dimmer Switchen så att olika uppsättning av lampor styrs? Tex har vi haft att varje tryck tänder både kök och...
[MEDIA] View:...
Spännande Android Developers Blog: Introducing Android 11 on Android TV
Någon som vet hur man inaktivera den inbyggda webbläsaren i Outlook appen? Hittar inget om det i inställningarna i appen.
Funderar hur jag lättast fixar detta... Har en Xiaomi Mi Robot Gen 1 från 2017. Lättast hade väl kanske varit att köpa en knapp från xiaomi plus...
Sambon är sugen på en Watch Active 2 men hon vill köpa från utlandet för att det är billigare. Tips på vart man kan köpa ifrån, något att tänka...
Läst en del recensioner och pulsmätningen verkar inte få högsta betyg. Recensioner är iofs gamla är det någon som vet hur det funkar idag, har det...
Har en äldre bekant som ska flytta till ett ålderdomshem och jag började fundera på att det hade varit trevligt om hen kunnat göra videosamtal med...
Vad händer med tidigare app-köp vid byte av betalningsprofil, är det någon som vet? Jag har idag en UK betalningsprofil under min @gmail-konto...
Trots att jag inaktiverat Youtube så kommer det tillbaks efter någon dag, misstänker att det för att Play Store vill pusha en uppdatering!
Jaybird presenterar Vista. - Bluetooth 5.0 - IPX7-klassade - 6 timmars batteritid + 10 timmar med caset - 5 min snabbladdningen ger 1 timme i...
Nya in-ear med aktiv brusreducering från Sony som verkar väldigt intressanta. Även om dem verkar något större än andra modeller plus att caset...
Verkar som att Xiaomi och Ikea ska börja samarbete. Xiaomi inleder strategiskt samarbete med IKEA - Swedroid Xiaomi Announces Strategic...
Säljer mina Bose Quietcomfort 35 II so endast blivit använda under en resa. Säljes pga att mina gamla brusreduceringenslurar är minst lika bra....
Hur är rangordning på Huawei telefoner, tänker främst mellan S-, P- och Mate serien.
Ska på semester nästa vecka och fundera på att köpa en liten bluetooth högtalare, gärna vattentätt/tålig så man kan hade den på stranden... någon...
Någon som vet av en widget enligt rubriken? Det jag tycker har varit snyggt är om det fanns en widget med en pull down flik där den visade...
Fundera på att köpa en iPhone 6 till syrran som present men hon bor i Frankrike så frågan är om en svenskköpt iphone skulle funka där, är iPhones...
Tjejen uppgraderade till Lollipop utan att kolla med mig och nu är hon väldigt missnöjd, inget ljudlöst läge. Hon vill nu nedgradera, någon som...
Tjejen säljer sina nya Bose QC15, hon fick dem i julas (otacksamma j-l ). De har använts sparsamt, 2-3 gånger. Låda och alla tillbehör finns, de...
Är så att jag kommer befinna mig i Vietnam i två veckor, börjar med 3 dagar i Ho Chi Minh City, någon som vet om det finns schysst elektronik att...
Är nyfiken på en bra Kina platta, bästa hade varit om den hade samma mått som någon av ipads då det finns mycket schysstare tangentbord till Ipad....
Någon som vill köpa en Ipad air 2, Silver, WiFi, 64 Gb, oöppnad och kopia på kvittot finns. Kostar 5595 kr ny, tänker mig 5200 kr för den. Fick...
I somras har var jag tvungen att skicka tillbaka en telefon som jag köpt av Oppomart pga av HW-fel... nu, så här 3 månader senare och en massa...
Någon som har tips på andra add-ons till xbmc där man kan streama allt möjligt, sport/fotboll kanske? Sedan undrar jag om det finns något sätt...
Som rubriken beskriver så rensade jag "Internal Storage" på telefonen när jag skulle in med en ny rom, tidigare har man alltid kunna mount'a om...
Fundera på att byta ut min laptop som jag mer eller mindre endast använder för att se film på på tvn med något nytt mindre och som klara av mer än...
Kan detta vara telefonen för alla oss som längtat efter en telefon med dubbla SIM och 4G... http://www.oppomart.com/oppo-phones/zte-nubia-z7.html...
På sistone har adblock plus dragit väldigt mycket data för mig, detta trots att jag satt att uppdateringar endast få göras då jag är på wifi. Är...
Säljer en Nexus 5 enligt rubriken. Inga repor eller märken på telefonen, skärmskydd sedan dag ett. Har själv köpt den av Timpppa här på forumet....
Någon mer än jag som kör Cataclysm men som inte kan skicka MMS? Tråden på xda verkar vara stängd annars hade jag ställt frågan där. Jag har...
Funderar på att köpa ett par nya hörlurar och kan inte bestämma mig om jag ska välja Parrot Zik eller Sennheiser MM550-X, är det någon som har...