Separate names with a comma.
Säljes skärmskydd till Pixel 10 Pro XL Oöppnad. https://www.webhallen.com/se/product/388529-InvisibleShield-Glass-Elite-Google-Pixel-10-Pro-XL...
Säljes en S25 Edge 512GB färgen är Titanium Silver. Följer med 25W laddare och ett clear case. Allt är oöppnat Kvittot från Samsung finns. Bud...
Bytt med @Timpppa
Jag sålde klocka. Behöll budsen, min hund åt upp samsung pro budsen.. :( Mobilen bytte jag mot en jag ville ha. Så slutat gott för mig :)
Vet inte om detta har tagits upp i någon annan tråd. Men lägger upp det här ändå. Via bredbandsval.se så kan man göra en deal med Allente....
Stämmer.. Verkar gå =) Gör som dig, säljer allt förutom lurarna. Klockan såld, bara mobilen kvar. Värsta fall på mytrendy köpa den för 8K. Men...
Jag försöker sälja mobilen och klockan för sig, eller göra ett byte.. Men det är inte heller så lätt. Ska ge det några dagar till annars blir det...
Vilket udda konversation man hade nyss. En ville betala mer för en vara, lite mer än vad jag begärde. Så var fine med det. *varning varning*...
Jo, precis. Men står så längre du avbetalar mobilen så får man rabatt på abb. Efter 24 så brukar det gå över till ordinarie pris, alt bytes det...
En helt annan fråga. Säkert den var uppe tidigare, "Rabatten på mobilabonnemanget gäller lika länge som du delbetalar mobilen." Så om man väljer...
Ja, byter pixel mot en annan high end mobil med 6,8" Skulle dem skickat med XL skulle jag behållt allt förutom klockan. Men nu är vi här....
Problemet är ju att marknaden blir bra mättad.. Finns ju massor på blocket/tradera. Sen kommer få is i magen och börja sänka priset, och då...
Får man fråga vad det är du försöker göra? :)
Jaha.. Jag har aldrig öppnat och använd en mobil. Just för dem skulle neka ånger etc. Gäller detta alla företag? Tex elgiganten också? För mig...
Hur mycket kostade Samsung boxen? Var det inte nånstans mellan 500-600?
Skara
Tyvärr inte.
Alla är olika. Men säger dem det så stämmer det.
Att räkna med abb är så jävla fult. Dem flesta betalar redan för ett. Borde INTE räknas med som ett värde. Tex, jag betalar 199:- för 50GB.
Hej. Som många andra så hopade jag på Mystery boxen från Comviq. Men innan jag gör en retur vill jag kolla om någon är intresserad av ett byte....
Jag tänkte först lägga ut den för ett byte av en annan mobil.. sen sälja klockan, behålla hörlurarna. Men vet inte om det är värt besväret.
Mecenat alumini/Benify Men 3500 är med inbyte. Jag gav 4551:- med laddare och skal.
Ja, var det jag hoppats på. Speciellt när man skriver "senaste flaggskeppet" Då antog jag det är XL varianten, ock inte den sämre av dem. Så JA,...
Varför känns det som att deras "tröst" erbjudande dem hade efter Mystery Box skulle varit mer värt än det här skit boxen.
Så du tror verkligen att kundtjänst beslutade sig för skapa egna mysterybox lådor? Men ursäkta, det är nog det kortaste jag hört på länge.
Senaste "flaggskepp" tekniken. Och dem skickar med Pixel 3.. wtf
Alternativt att han behåller det, och berättar det för Comviq. För garanti/imei är ju hos Comviq. Troligen upptäckts detta för eller senare....
Borde kunna hämta upp min inom en timme.. Och hoppas på man ska bli överraskad.
Antar du får kontakta kundtjänst? Ska också göra det, så snabbt jag fått hem boxen. Kanske slänga ut på marknaden för se om någon vill ta över...
Hoppas att 99% kommer skicka tillbaka boxen så fattar dem hur dåligt detta var. "senaste, bästa"
Var ju XL man ville ha, sen var det bara plus med det som skickades med. Nu är det helt ointressant. Men då kan sem skickat med Pixe Watchl...
Hoppas detta inte stämmer.. Nu får kolla själv,.men stämmer detta så gör jag en retur direkt.
Dags att spekulera igen vad boxen kan innehålla :) För sedan inte titta här igen tills man öppnat sin.. Kommer vara så tyst denna tråden :)
Nu har paketet dykt upp i PostNord!
Roligare att kunder famlar i mörkret i ovissheten..
Är väl isåfall mobilen man betalar av dirket. 180 x 36. Abbonemanget behåller man. Är ju oftast bra/billiga abb jämfört med andra med samma...
Dem kan ju inte anta att folk kommer vänta över sex veckor utan få någon information? Dem borde ta kontakt med oss med mysterybox redan nu efter...
Mobilen + abb kostar totalt ca 12500 om man väljer få slutfaktura. Och som det sades tidigare, den är inte värt ens 12000:- ute på marknaden....
Dem kunda lagt till ett autosvar i chatten för mysterybox. Så slipper vi som väntar stå i kö för få ett "svar"
Instämmer. Det enda som kan förlåta dem, är om dem skickar en annan batch. Där av väntetiden. För läser att fler och fler har problem med både...