Separate names with a comma.
Tjena, Skaffade en Pixel 9 Pro XL för ett tag sen och är helnöjd bortsett från laddningshastighet. Pluggade in telefonen på 18% för en stund...
Tjena, Blev med Pixel idag och är än så länge helnöjd. Efter uppdatering till Android 15 försvann dock snabbinställningarna. Någon som har...
Tjena, Ska köpa ny telefon inom kort då tiden för Telenor change går ut. Är intresserad av Pixel 10 Pro XL i första hand, och i andrahand S25...
Tjena, Jag och frugan har köpt hus och jag har börjat fundera på hur vi ska lägga upp nätverket i huset. Fiberdosan är placerad enligt bifogad...
Söker enligt titel en Rx100m3/m4. Hör av dig om du har en liggandes. Bra skick och snabb affär föredras. Bild bifogad för intresse. //C
Tjena, Säljer frugans telefon efter uppgradering. Telefonen är i vad jag kan se klockrent skick utan märken varken i skärmen, på baksidan eller i...
Tjena, Har ny telefon (S23) och får upp detta meddelandet när jag försöker starta appen. Helt ny telefon, inte rootad eller öppnas bootloader....
Tjena, Är det någon här som har testat eller hittat någon custom rom till Xiaomi 12? Hittade Pixel Experience på XDA men det verkar finnas lite...
Säljer mina Galaxy Buds Plus. Svarta och i fint skick med alla tillbehör samt kartongen den kom i. Kvitto finns. Priset då? Lägg bud i tråden...
Ska vara i närmast nyskick samt komplett med kvitto och kartong. //C
Tjena, Jag har uppdaterat till Android Q på min Pixel. Dock har jag ett riktigt störande problem - när jag ska ringa eller blir uppringd hör...