Separate names with a comma.
Jag har kört min Chromebook via wifi, Bluetooth eller kabel (då laddas mobilen samtidigt) som är utdelat från min mobil, fungerar utmärkt, varför...
Nix, de är dyrare (som med många surfplattor) jämfört med de som bara har wifi. Vad har du för budget? Titta på prisjakt och sök Chromebook...
Kan vara bra men den kan lika gärna vara usel så det beror väldigt mycket på vad du har för förväntningar.
De gör så mycket de kan för att försöka få dig att klicka på någon länk och den går garanterat inte till postnord.se
Inte nödvändigtvis vad det verkar, sötvatten hittar jag bara specifik info om i Wikipedias artikel om IP-klassificering men om jag skulle bada med...
Den är IP-68 klassad så det borde gå utmärkt att bada med den (om du inte dyker väldigt djupt) och om den går sönder när du dyker borde ju...
Det går inte att skärmdumpa av säkerhetsskäl, det går dock att dela bilden men jag rekommenderar att inte dela bilden med någon som du inte litar...
Tack för tipset! Både i Note 20 5G och i S23 Ultra finns den knappen inlagd som standard i snabbmenyn så jag ska experimentera med funktionen och...
Det verkar ju som om mobilen söker eSim vid uppstart (framgick av någon annan tråd som handlade om eSim) så om man startar mobilen efter...
Testade på Apotek Hjärtat igår, de kunde inte scanna men hon accepterade att skriva av personnumret (men då tog jag fram körkortet istället så hon...
Inkommande samtal är enkelt att lösa med vidarekoppling.
Hittade en länk till med ytterligare beskrivningar, den första kommentaren var från en som lyckades med hjälp av den beskrivningen få ut ett mynt...
I den här videon ser man hur man tar loss spelaren men jag har inte hittat någon video där man demonterar den men du får väl försöka skruva loss...
I en cykelkorg, ryggsäck eller sätter runt ramen så det inte stör cyklingen...
De har ju ett rekommenderat lås till cykeln...
Det kan ju handla om någon säkerhetsaspekt, om någon orkar/har tid kan man ju fråga Finansiell ID-teknik om det.
Tanken verkar vara att serienummer mm registreras i kvittot som är verifierat av både säljaren och köparen med BankID, om det i efterhand...
Jag installerade den nyss, den öppnades inte från Google Play men den gick att öppna i appdrawern, lade in mail och mobilnummer men det var ingen...
Ska man vara noga så är det ingen QR-kod, den kallas för datamatrixkod och skapades långt innan QR-koden...
Jag vet inte hur det är på Apple men i Chrome kan du gruppera flikarna, håll en liten stund på en flik i översikten (med alla flikar), sen drar du...
Jag har alltid mobilen bredvid mig och inloggning med mobilt BankID är så vansinnigt enkelt, scanna QR-koden och använd fingeravtrycket (gillar...
Självklart har de lagt sig stor möda på att göra det så säkert som möjligt men BankID på fil (i datorn) är inte lika säkert som mobilt BankID och...
Om man inte hittar någon annan så kolla att varan säljs av Amazon innan köp, då brukar det funka, jag litar inte på de artiklar som de förmedlar,...
Vidarekopplingen måste du nog stänga av från jobbnumret eller kontakta operatören för jobbnumret och be dem stänga av det.
Den appen godkänner inte heller skärmdump... EDIT: Upptäckte däremot att det går utmärkt att dela bilden så jag la in den i ett mail!
Jag är tacksam att min bild faktiskt gör sig ganska bra på min stora mobil! :cool:
Du får skaffa dig en mindre mobil... ;)
Jag har använt radiostyrd klocka i ett gammal soldattorp norr om Uppsala, det fungerade.
Vilken mobil har du och vilken app använder du för tal till text?
Inte alltid, ibland händer det att man inte får något i Postnordappen (ex rekommenderade brev) och då fungerar det inte att legitimera sig där.
Jag misstänker att QR-koden behöver avläsas och verifieras mot BankID för att godkänna det som en legitimation.
Vi diskuterar NÄR paketombud kommer att godkänna det digitala ID-kortet...
Det normala är väl att trycka på knappen Anmäl för att berätta för ledningen om att något behöver åtgärdas (så gör jag iallafall).
Ok, inlägget jag kommenterade var lite lustigt formulerat men syftade väl på gamla dumma mobiler som Nokia, Sony Ericson m.fl...
Det har funnits även smarta mobiler med batterier som är lätta att byta.
Man kan ge etiketter till olika anteckningar och göra urval så det är nog inget problem.
De har nog ingen vidare utbildning för jobbet, Samsung bytte sannolikt till Mcare för att hålla ned kostnaden och det märks, Mcare suger...
Det har ingenting med vilket nät mobilen går på, det handlar om att fler tillverkare tycker/vill att de ska klara en viss IP-klassning.
Jag tänker lägga in det och testa ex.vis när jag hämtar ut paket så får vi se vad de säger... Jag har ändå med mig både körkort och legitimation...
Jag har råkat ut för några svullna Samsung originalbatterier (som satt i från leverans)