Separate names with a comma.
Alternativet är väl att låta den dö, och sedan försöka komma in i recovery.
Förstår inte vad du menar. Från vart? Jag kommer inte ens in i phone options. Download mode är det enda ställe den stannar kvar i och där startar...
Typ som Odin för att flasha rom från Windows, men verkar uppenbarligen inte rensa cachen eller hur man nu ska beskriva det. Hoppas det går bättre...
Tack för tipset. Använde "r&d test tool" enligt xda men "man får ännu mer reset" genom LG's tool? Jo, den startar om hela tiden oavsett...
Jag råkade ta bort lite för många appar lg permission och någon mer app. Nu startar inte mobilen utan såfort den kommer in att man ser hemskärmen...
Dum fråga men går det att kombinera ovan två appar med varandra? På något vänster? Vill få ljudet av Poweramp men att slippa fylla telefonen...
Idag fungerade min klockrent också, samtliga mail kom fram med maximalt en minuts fördröjning. Känns sådär att våga lita på att det håller i sig...
Herregud, kanske borde hålla mig ifrån HTC om man får en sådan dålig support. Att SMS Unread Count skulle vara till någon hjälp? Ha ha... Nu...
Hur är det man söker efter uppdatering manuellt?
Imdb har släppt en trevlig app http://www.androlib.com/android.application.com-imdb-mobile-jzEzw.aspx
Installerade precis slideit och det är lite ovant. Har provat Scandinavian någonting tidigare men det gjorde att det inte gick att zooma i...
Nog ganska svårsåld på det här forumet. Ut med den på tradera med utropspris 1 kr så lär du få i närheten av den summa du efterfrågar. Sent from...