Separate names with a comma.
tja! jag har ett litet problem. jag har en rootad desire och har provat några roms men det verkar som om bara 2.1 roms funkar? jag har provat...
jag lyckades fixa problemet. jag körde bara om hela how to root guiden och så fixade sig allting. tack för all hjälp:) ska bara sticka med defrost...
god natt tack för all hjälp :P edit: en sak till! kan du säga vilken recovery du använder? :D
konstigt. så vi har olika recovery? jag har bara partition sd card > partition SD > swap size : x > ext2 size. :S
jag kanske verkar trögfattad men hur formaterar jag SD kortet som fat? började med allt det här idag :p tack för att du hjälper btw :)
men grejen är ju att jag bara vill fixa så att jag kan starta mobilen. den fastnar ju vid htc logon. jag hade defrost och så men jag fucka upp...
så swap size 0 och ext2 size 512 mb? vill bara fixa skiten xD hur kan jag bara gå tillbaks till att ha DeFrost? kan skita i apps2sd.
ok,kanske var lite otydlig men hur formatterar jag tillbaks den i recovery då? vad ska jag ha som swap size och det?
kan man inte bara formattera tillbaks den i recovery?
har ingen kamera som kan använda microSD :S hittar inte något annat heller edit: skulle ett nintendo ds fungera?
problemet är dock att jag formatterade sd kortet så jag har inga zips kvar på den D: vad skall man göra? kan man roota om den utan att ha...
Tja har nyligen rootat min desire och lagt in defrost 0.8 romen på den och det har funkat fin fint men jag har nu försökt att lägga in apps2sd och...