Separate names with a comma.
Fick tillbaka min telefon från reparation (vattenskada) för någon vecka sen, och har lagt märke till ett sjukt störande problem.. Relativt...
Fick tillbaka min telefon efter nästan 4 veckor. Det ser ut som om dom har bytt ut det mesta, och allt gick på garantin.. woho!
Telefonen verkar ha vaknat till liv lite halvt nu... Den har bootat upp i "säkert läge", provade köra en systermåterställning för att få bort...
Skadan på bakstycket är inte lika tydlig som din verkar vara, men om man trycker ner glaset på vänster sida så ser man tydligt att det åker ner...
Jag misstänker att det finns ett stort mörkertal ja.. två av mina vänner har råkat ut för exakt samma sak! Det kan ju verkligen inte vara...
Läste att man kunde göra detta, men struntar nog i det. Känns som att det bara kan väcka ytterligare misstankar kring det hela om man har rotat...
Tack.. känns lite bättre att det inte bara är jag som har råkat ut för det här. :) Fyllde i och skickade iväg formuläret! Dock så har...
Skulle tvätta av min telefon igår (som jag gjort så många gånger innan, det är ju skönt med en vattentät telefon). Märkte sedan att knapparna...