Separate names with a comma.
Det här kommer bryta ned hela Sverige. Pågen kommer aldrig kunna konkurrera med på samma marknaden som Polarbröd. Man får göra något illa kvick,...
Samma här. Har golvvärme i entre, kök, dusch och badrum. Det går inte ha på det. Svindyrt.
blir och duscha och laga mat på jobbet. Det ska bakas bröd imorgon. (Gräddas på jobbet). Airfryern kommer hem imorgon också.
Kan du tipsa om vilket du köpte? Jag går i tankarna att köpa antingen en gasolgrill eller ett gaskök.
Smäll upp lite kolkraftverk i Barsebäck så vi får några MWe baskraft och kan nyttja sydostlänken för fullt. Sen sparkar man ut Alstom och tar in...
Har ett unlimited abonnemang på Tre och där kan man skicka upp till 10GB per månad. Tänkte kolla om det är någon som behöver. 10kr/GB ;)
Du får köpa varsitt gym/simkort till ungarna och be de duscha där.
Såg elförbrukningen hos en polare, december 2021. Det var en bit över 4000kWh och jag som gnäller att jag använder 400kWh per månad. Den som tror...
2100 hämtar
Finns knappt några så pass gamla macbooks med bra batteritid, men det är bara att köpa ett nytt och byta själv.
Det där är ju trams.. man hade ju moderniserat kraftverken. De avvecklades i förtid. Det är vår förbannade plikt att ta hand om "avfallet" från...
Södra Sverige får skylla sig själv för att man monterade ned gaskraftverket i Öresund, lade ned Barsebäck. Nä.. såvida du inte kan något om...
Om du har Mac så kan du köra Coconut battery för att läsa av antal cykler och kapacitet på iPad
Det bästa man kan göra är att köpa varsitt kort till gymmet/simhallen till medlemmarna i familjen. Då kan de duscha där hur länge de vill. Kan SVK...
Kan man få se bilder? Vilken storlek på länken?
https://www.amazon.se/Intenso-3813460-Performance-Intern-Svart/dp/B01D3ACJ0M/ Den på 120GB går för 157kr. Billigare än så är svårt att hitta.
Man får knacka kod osv.. men allt går med HA. Det är det som gör det så bra.
Aqara borde fungera, men för att gardera dig så är ju Homeassistant. Det är inte lätt och jävligt bökigt.
Den fria marknaden kommer sluta med att gamlingar fryser ihjäl. Hög inflation för svenskarna. Man stryper konsumtionen, folk får sparken och sen...
japp.. i förseglad förpackning =)
Priser sjunker, men din Macbook Pro 2011 är ingen bra utgångspunkt. Vill du komma undan så billig som möjligt så kan det vara värt att kolla efter...
har också ett pausat trippel-surf-abonnemang. =P Det kommer nog vara pausat ett tag till. =P innan de satte gränsen på ett år.
Har ett oöppnat google stadia kit, 500kr + frakt, eller en oöppnad Google TV för 600 kr + frakt. Kvitto med garanti finnes.
5800
5600inkl frakt
Det är jakten på intermittent kraftproduktion som lett oss till detta. Hur kan man vara nöjd? Det här har ingenting med ekonomi att göra. Bara...
det är ju tragiskt :/ vem vill laga mat på natten ?
Tolkar som @jnsson, men annars får man skriva 2500 eller högre bud.
Det korta svaret är.... Är du villig att ändra ditt beteende? Alltså tvätta på natten, ladda bilen på natten... själv så blev jag helknäpp efter...
Sjukt jädra pinsamt att just Google inte testar sitt nya chip ordentligt innan den släpps ut för den stora marknaden.
som @fraxion säger. Utan möjlighet att spara ocr-numret så är det inte lika smidigt som bankkontonr-
det är inte värt för mig att jaga 10-15 punkter ränta och strula med bankgiro. Gillar att kunna göra automatiska överföringar.
de tabbade till det i vintras och lade in fel rabatt, att jag fick 24 månader gratis månadsavgift.. men jag sa att jag vill ha mina 1000 kr och de...
Jag lyckades få 1000 kr i bonus och gratis månadsavgift i 2 år. =)
Conbee 1 såld till @Ragathol
Köpte 5st E14 Trådfri Lampor. Välpackat och snabbt skickat. Alla fungerar. Rekommenderas varmt!
kör via PM ;)
Helt hundra att de går att få in i Philips Hue. Körde med de i Hue-hubben. Det man får göra är resetta lampan enligt instruktion och när de...
Gamla, säkert 2-3 år gamla, modellen är LED1649C5 men har knappt varit tända. För min egen del så är det bara GU10 trådfri spottar som har brunnit.
Jag kommer ha några Ikea E14 Trådfri, endast dimmning. Du kan få de för 30kr styck. Ett helvete att hamna i pairing mode. Men funkar, när man väl...