Separate names with a comma.
Sen i helgen har min telefon börjat jävlas. Tappar wifi och telefon, blir ett rött kryss vid staplarna för mottagningen. Ibland räcker det med att...
kan någon förklara lite mer detaljerat hur man gör det?
hade precis samma fel, bytte usb kabel och inte haft några mer problem efter det!
samma för mej, skärmen tändes i tid och otid, trodde att den laddade (även fast inte laddaren satt i) inte haft problem längre sen jag börjat...
nu på slutet när jag har fått sms händer det att smsen försvinner. använder handcent sms. när jag klickar på smset i notifikationsbaren står det...
Tänkte få be om lite hjälp! Jag hittar ingen menyknapp i facebookappen och lyckas inte heller få facebookkontakterna till telefonboken! Det kommer...
Det löste sej :) tror det blev knasigt för att jag hade en rom med a2sd typ! men jag slet ut batteriet å hoppades på det bästa! startade telefonen...
Fick för mej att ha s-off på telefonen, så jag följde steg 4 på http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1016084 . men nu är det så att...
Både android contact och dom gamla htc kontakerna finns kvar, telefonen kommer också! Sen är det ju bara välja vilken man vill använda som...
Jag har ett problem jag hoppades på att få lite hjälp med! Kör med Leedroid v2.2d. Har lyckats flasha in battery c mod och android contacts, men...