Separate names with a comma.
Hittat. Låser tråd.
Söker ett par AirPods Pro 2 i bra skick. Främst etui med USB-C, gärna kvitto.
Söker ett par AirPods Pro 2 i bra skick med kvitto. Skicka info och bilder i DM om ni har något.
Söker en 13/14 Pro i bra skick.
Jag startade med en vanlig 15P och bytte till en 15PM efter tre månader. Va ganska nöjd med den mindre modellen men 5x objektivet och batteritiden...
SÅLD till @Kiddy
Noterat.
Säljer en iPad mini 4 i bra skick utan stora skavanker. Fullt fungerande med ok batteri. Adapter och kabel medföljer. Finns i Malmö, köpare står...
Intresserad av skalet, NorthOnes om du vill sälja det separat.
15 Pro. Cykelantal: 79, batterihälsa: 100% Aktiverad 23 september.
När 80 % laddningsgräns har aktiverats laddas din iPhone ibland till 100 procent för att bibehålla korrekta beräkningar av batteriets...
Jag kunde ladda ner appen via Appstore nu. [ATTACH]
Låt det gå en dag till och se hur det ligger till. Även uppdateringar kan behöva tid innan allt ”lägger sig”. Märker ingen skillnad på min 15 Pro.
iOS 17.2 är släppt. En större uppdatering. Apple releases iOS 17.2 with Journal app, spatial video capture, much more
På 15 Pro-serien gör det inte mycket skillnad när 120hz stängs av. Don't turn off ProMotion to save iPhone 15 Pro battery life - 9to5Mac
iOS 17.1.2 är släppt. Apple releases iOS 17.1.2 and macOS Sonoma 14.1.2 security updates - 9to5Mac
Det är lika storlek på etuiet oavsett lightning eller USB-C. Jag har Nomads läder på mitt etui med USB-C. Modern Leather Case - Airpods Pro (2nd...
Har tyvärr ingen större erfarenhet av hur starka magneterna är. Använder knappt MagSafe själv.
Tack för tipset! Helt klart värt 20:- för att bli av med annonser och få PIP under en tremånadersperiod. Litet minus att den är begränsad till 1080p.
Har för mig att jag hört att den möjlighet är tillbaka med 17.1. *Edit Kan vara för meddelande-signal.
Nej,15 Pro. iOS 17.1 släpps på måndag eller tisdag. Förhoppningsvis är den buggen åtgärdad.
Skulle säga att telefonen blir varm oavsett mjukvara vid återställning från annan telefon eller iCloud. Många bakgrundsprocesser som snurra och...
Jag har Nordea och jag hade med problem som du när jag fick min 15 Pro vid release. Jag löste det genom att lägga till mitt kort från Nordea...
Sålde ett iPhoneskal till @psp123 Smidig och snabb affär.
SÅLT till @psp123
Läderskal med MagSafe. Använt i ca ett dygn. Nypris 549:- 200:- inkl. Brevporto. [ATTACH]
Ingen som är intresserade? Lägg ett bud.
Tack för tipset. Bra pris. Jag köpte Nomads i läder. Modern Leather AirPods Pro Case | NOMAD®
Fix för värmeproblem släppt. Apple releases iOS 17.0.3 with fix for iPhone 15 overheating issues - 9to5Mac
Inte en hel lösning på ert problem men ni kan ställa in så att telefonen frågar vid varje samtal om bild och namn ska delas.
Historiskt sett har jag med lyckas hålla mina tidiga iPhones när 100% hälsa trotts att de laddat till 100% över natten. Nu har Apple lagt till...
Har begränsat telefonen till att inte ladda över 80% i inställningar. Håller alltså batteriet mellan 20-80% och klarar en normal dag på den...
Sålde Pixel Buds till @dek Bra kommunikation och snabb betalning via Swish. Återkoppling vid mottagande. Rekommenderas.
Köpte två färger av detta högkvalitativa läderskal med MagSafe. Behåller den bruna varianten och ser om någon är intresserad av detta. Nypris...
Dessa åker i retur.
Har två svarta Nudient Thin Case MagSafe till salu. En till 15 Pro och en till 15 Pro Max. Nypris 349:- styck. Får jag 300:- styck? Annars går...
Nu har jag prova att ladda från ca 50% i 20 min med en 30W adapter istället för Apples 20W. Oj oj vilken skillnad. Känner inte av någon värme i...
Intressant, vilken laddare använder du? Spelar inte heller spel eller filmar en massa. Så under min användningen blir det inte varm. Vid...
Vilken laddar använder du? Nu har jag ingen 14 Pro att jämföra med. Med Apples 20W blir den ganska varm. Mindre värm vid trådlös laddning då det...