Separate names with a comma.
hur länge har ni väntat på mobilen när ni har lämnat in den? vill ha tillbaka min snart håller på att få spel på min tegelsten D:
Finns det något farmliknande spel som TapRanch som man inte behöver internetuppkopling eller något spel man sköter en gård och bygger upp och...
Hej! jag söker ett liknande spel av TapRanch för man behöver internetuppkopling och har inte möjlighet till det.. Man sköter en farm...
Okej tack så mycket de får nog bli surf plus för 99kr mån! :-)
De blir väll att ja är inne va ända dag så va skulle du tagit ? :-) Jo där kanske den hör hemma ;-)
Tjena vad är bäst av att välja av dessa vad tjänar man på ? Surfa i mobilen - Surf Plus eller Surf Bas - Halebop.se Är 9 kr om dagen lite ?...
windows inbyggda
okej
Om man kan pausa när man filmar t.ex för så filmar man sen pausar men sen är det bara att fortsätta filma utan att stoppa och göra en ny. =)
inget svar ? snälla hjälp mig!
Hej jag har ägt Is ett bra tag nu , men jag hittar inte att man kan pausa i videokameran ? går det inte isåfall finns det någon app före det?...
Hej , när jag väljer internet passage står de att ja ska kontrollera att brandväggen accepterar .... Men jag har slagit av brandväggen och det...
Jag hittar inte någon uppdatering :/
Menar du Uppdateringar av systemprogram ?
var uppdaterar man är ju inte så kunnig om sånt här?^^ :)
Hej jag undrar om de finnss någon som vet någon app som man kan ladda ner musik ifrån gratis?
Facebook Swedroid Youtube Hockeyligan.se Google
Okej.Vet du vad den kommer att kosta?
nice!! Kan du inte göra en video om din neo? :D
Tack tack :D
Jag har redan skriv att det blir en Is före detta.Och så hade ja skrivit att jag ändra mej till neo vs Is.Också har jag väll inte sagt nånting om...
Självklart gillar ja SE men inte storleken på arc är väldigt lång och ja har små händer :/ :/
Jag hatar formen på arc:en den passar inte i min hand och Lg gillar ja inte alls men htc har ja nu och är nöjd och känner till dem bättre en Lg...
Gud va ja längtar till 21a april då är denna min lur!! :D
Har ju aldrig haft lg och känner inte till dem så bra heller det lutar nog mot en Is iaf :P
Zizou är du nöjd med dina stillbilder?
Det blir en Is hoppas ja blir nöjd nu då :-D Jag är inte heller så förtjust i LG. Och ja föredrar mörk choklad :D Också älskar jag designen på...
Snyggt .Men de får nog bli en Incredible S iaf :D Kan man designa egna skal till den? Flyter appsen /spelen på bra ex. angry birds?
Jasså du har en Is är du nöjd och tycker du de är den bästa du haft?
Men på dustinhome står det den 2 maj?
Vilken skulle ni valt på då ?
Men har Is en bra kamera?:cool:
har ändrat mig nu neo vs incredible s ? vilken tror ni på?
Men på Misco.se står det att neon kommer utav slutet på april och på dustin home 2 maj ?
Kommer pron komma ut före 17 maj? Ska på en himla lång klassbussresa och vill ha denna och de skulle ju kunna va kul och sitta och lära sig denna,...
här är en länk till misco...
men hur mycket kommer dem mobilerna kosta? för ja köper inte en mobil över 4.2k:ehm::ehm:
Är det någon som vet hur man laddar ner långfilmer till o2x?:cool:
Jag kan inte bestämma mig för vilken av dem här två. :mad: Så ni får helt enkelt bestämma och säga vad ni tycker! :) :p
ok men vilken skulle du valt? och varför du valt just den