Separate names with a comma.
Hej! Jag skulle vilja byta till en något större skärm. Jag har just nu en Philips 40-tums skärm (BDM4065). Jag tänkte först gå upp till deras...
Jag överväger att sälja en helt ny Mediapad M5 8.4. Det är modellen med 128 gb intern lagring. Jag har möjligen att skicka tillbaka den men jag...
Jag har hittat en riktigt bra app för de som har PlayStation och vill kunna köra Remote Play med vilken kontroll som helst. Med denna är man...
Väldigt snabb, smidig och trevlig affär! Jag litar på Dashio till 100 procent och kan rekommendera vem som helst att göra detsamma!
Här är en bra unboxing som även visar upp den bredvid ROG Phone 2: [MEDIA] View: https://youtu.be/nqNOyYBwgak
Ja, det är tyvärr möjligt. Jag har kört Xcloud ett tag under beta och kört det helt gratis och tycker att det fungerar väldigt bra. Jag tror att...
Ja, det kan bli intressant att se hur samarbetet med Xcloud kommer göra att det bli värt att kolla på Note istället för konkurrenter....
Detsamma! [emoji3]
Hej! Tyvärr finns de inte kvar längre. De blev sålda för 750 igår kväll till Dashio. Hoppas du hittar några andra. [emoji846]
Jag har hittat ett digitalt kvitto i min mail och det stämde att det var från elgiganten.
Hej! Jag ska kolla om jag kan hitta det. Möjligen kan jag ha något digitalt från elgiganten.
Här är även lite mer om kameran hands on från Jimmy is promo [MEDIA] View: https://youtu.be/8jmrSRzA_5g
Jag har precis satt ut en platta på tradera men tänkte även kolla här om någon är intresserad av att köpa den innan det kommer in något bud. Det...
Jag säljer nu mina Jaybird Tarah Pro då de knappt har använts. Jag har endast använt ett av silikonpropparna i öronen vilket är de största. De...
Jag hade detta problem också. Youtube går tyvärr inte att installera och även andra appar som är spärrade för barnkonton. Man blir hänvisad till...
Om du förklarar lite mer i detalj vad som behöver göras så är jag säker på att någon här i tråden kommer kunna hjälpa till att lista ut det.
Jag kommer ge upp snart och byta tangentbord till Gboard eller Swiftkey tror jag. Jag skulle vilja ha automatiskt detektering av s pen men hittar...
Haha! [emoji28] Jag förstår! Vi började med två rum men körde sedan ett till för att det funkade så bra. Vi körde via återförsäljare i närheten...
Jag har aldrig sett möjlighet att skriva något där man skriver in telefonnummer. Däremot brukar bokstäver finnas för att vissa företag ibland har...
Vi har nu installerat Luxaflex med Powerview styrning via deras hub. Tack för tipset! Det fungerar väldigt bra! Fjärrkontrollen är smidig och...
Hur menar du? Kan du lägga in en bild på problemet?
Tack för tipset [emoji3] Är du intresserad av att köpa den i så fall?
Multifunktionsskrivare med bläck säljes. Modellen är Epson XP-335. Den har bland annat inbyggd kopiator, funkar trådlöst via wifi och har en hel...
Det viktigaste är att den har en tillräckligt stor och ljusstark skärm för att kunna spela bekvämt på. Jag tycker att en Note 10 plus är för litet...
Här finns en helt ny video med en hands on på en note 20 ultra jämförd med en note 10 plus. [MEDIA] View: https://youtu.be/b32JHRVhgYU
Tack! Jag har kollat på den men tyvärr är den inte så smidig att ta ut och in ur det skalet. Och när den väl är inte så täcks inte hela asken. Jag...
Åh vad tråkigt att höra! Jag letar också vidare. Jag säger till om jag hittar något.
Varför är inte kodlås bra tycker du?
Lugnt! [emoji3] På den youtubekanalen kan du kanske hitta någon annan klocka han recenserar som passar dig bättre. Lycka till i sökandet!
Jag har en Zeblaze Thor 4 Dual som jag överväger att sälja. Man kan köra helt stand alone med vanligt simkort om du vill eller koppla till telefon...
Jag köper gärna en Hero 8 Black. Eventuellt kan jag även tänka mig att byta en surfplatta mot en.
Jag måste scrolla ner en del innan jag kommer till telefon appen. Har du testat att kolla längre ner?
I inställningar i appen för lurarna, har du slagit på att de ska läsa upp från just den appen? Som på bilden här: [IMG]
Du kan ha appar i ett family library och då kan alla i familjen ladda ner dem utan kostnad om du har skrivit in dem som medlemmar. Vissa appar kan...
Berätta gärna hur de är när du fått dem. Jag hoppas de funkar bra! [emoji3]
Tack för tipset! Det ser ut att vara likadant som tipset ovan där det finns ett självhäftande tejp på insidan av fodralet som gör att det blir...
Här är förresten en bra review att kolla på om 9167an [MEDIA] View: https://youtu.be/KdPDAP0w-wc
Jag kör med tre olika varianter. Ipega 9167 är liten och smidig och passar bra till både telefon och platta upp till åtminstone tab s5e. Men den...
Hej! Hör av er om någon vill sälja en Tab S5e. Den versionen som är intressant är den med 6 gb ram.
Efter senaste uppdateringen ändrades även tangentbordet. Jag får nu upp förslag på ord när jag swipar på alla språk och inte enbart på det som jag...