Separate names with a comma.
Det vore intressant att veta vad ersättningen blir. Det gör ju att jag inte känner lika stort behov av fastpris som jag tänker mer som en...
Jag lovar att det är sant
Nu kanske det inte är syftet men jag har för mig att jag kom upp i 1 gigabit för rätt många år sedan på telias 4G och det känns lite som att...
Tack för erbjudandet. Tar det vidare till syrran som ska vara med på presenten, det verkar som det lutar mot en helt ny då undervatten är viktigt...
Tjena söker en GoPro till syrrans unge som fyller 12. Ska filma under vatten och göra andra parkouraktiviteter, tänk the office. PARKOUR!...
Snyggt jobbat!!! Imponerande hur mycket du får gjort! Jag spenderade 11 h idag på att bygga ett trall trappa på tre trappsteg. ;)
Familjen är viktigast hoppas far din mår bra under omständigheterna. Bra att du håller honom uppdaterad. Ser fram emot att ta del av ditt...
Ja i värsta fall 9 år efter trådstarten och efter Norge då. Ja kul att man kan ta snabba beslut utan EU. Nope…
Haha skapade den här tråden för 4 år sedan och verkligen ingenting har hänt sen dess. Jag har körkortet i bilen och sist jag åkte på en bot tror...
Hur går det @king_heisenberg förväntar mig en stor uppdatering i tråden snart? ;) tog själv ledigt 7 veckor denna sommar för ett 35 m2 altanbygge...
det här var ett amerikanskt kontantkort så inte roaming relaterat i det här fallet.
tror iofs att jag fick betala för att ta emot sms och/eller samtal på ett kontantkort i usa runt 2010. Så det vore inte helt galet ;)
Varför skulle man inte mäta både in och utgående data? Menar du att vissa länder har fritt på något av det?
Så dumt!!! Asså jag kan fan inte vara kund längre hos ett företag med ett så idiotiskt upplägg. Säger upp skiten och går över till comviq ist hade...
Ett halvår utan höjningar vore konstigt
Min rpi3+ levde i många år och käkade ett sdkort var sjätte månad och överlevde på manuella backuper men bytte till en gammal thinclient med en...
Jag brukar be någon LLM fixa yamlen. Senast gjorde jag en automation som kollar hybridens batterinivå en gång i timmen och stänger av när...
kört Xiaomi och även firestick som kanske inte är direkt jämförbara på den tiden man kunde hitta dom för ca 500-600 kr. Xiaomi med play store är...
Tror du måste ladda ner en app på telefonen för display link också nu när jag tänker efter.
Jag tror en ”displaylink” docka funkar med en telefon som saknar alt mode. Har för mig att jag testade det på en oneplus 6 det är säkert något...
Behöver lite tips. Har bara haft 10+ åriga bilar och helförsäkringarna har alltid legat på några tusen per år. Nu har vi köpt en 2022 kia vars...
Ge det några år så kostar youtube lite vad premium kostar idag. Skyller på Shittyfication och prenumerationsmodeller och kapitalismen
är man inte tillbaka till det man hade från början nu typ med 4k och flera strömmar nu men med magi har dom lyckats höja det till dubbla priset.
Kan tänka mig en ”e” som backup eller nästa privatlur om man inte skulle ha jobbtelefon. Gillar magsafe men om magsafeskal lirar så är väl ändå en...
pga magsafe och vidvinkelkamera?
Magsafebristen var nog största skrällen med den här telefonen. Känns väl ändå hyfsat prisvärd jämfört med en 16 standard som ändå kostar 3K mer...
Obegränsat tre via jobb och halebop mini 3gb för 149 kr (dyrt) privat har precis sagt upp esim till klocka och ska eventuellt bytas till något...
Detta är facit! Det känns som det blev en rätt avancerad setup ändå. Viktigast är att det funkar. Jag har en simpel usb hårddisk kopplad i...
Blir extremt förvånad om det högre än 60 Hz.
30 st kom in till linköping och dom är slut nu. Försökte köra click and collect men gick inte hämta ut på lördag och gick inte beställa hem...
Haha helt stört, blir att alternera tjänster framöver så slipper man skrolla efter något att titta på massor olika tjänster… samtidigt är jag ca...
Googlade faktiskt samma sak i veckan. Miljömässigt förkastligt att hårdvara som egentligen inte är trasigt måste ersättas på grund av gammal...
Så skulle man till ikea och fortfarande inga ”inspelning” i lager men det är ju den här perioden man vill leta strömtjuvar fast dom har ju varit...
Yes kommer bara lämna in med originalkvitto, så får vi se om apple bryr sig om en enstaka död pixel.
Jo jag har misstänkt att chatgpt har varit ute och cyklat där och bett om källor som styrker påståendet men inte fått några men jag har frågat...
chatgpt menar att reklamationsrätten följer varan har nämligen ett ärende kring detta på gång framöver då en ipad jag köpte här på forumet fått...
Vill bara kasta in att ”it just works” fungerade fint 2010 med alla apple prylar. Nu är det problem varje gång jag ska ställa in en ny telefon med...
har väntar länge på att den ska komma i lager här i stan, tror knappt att den någonsin varit i lager i Linköping. Skulle behöva minst ca 10 st så...
Det har kanske behandlats i tråden redan men måste man vara telia play kund för att kunna nyttja boxen? tänker om man hittar en billig på blocket?
Nej det är väl helt förståeligt men hur mycket ska staten sko sig på sina medborgare. Prisökningar på elen kommer inte minska när alla kör tesla...