Separate names with a comma.
PM
Har ett över då jag bara använde ett 80kr inkl frakt Köp Ringke Screen Protector Glass Google Pixel 8 Pro (2-pack) online
Den var ingen hit kan jag säga, fanns ju partiklar redan från början mellan film och glas , så hur man än gjorde blev det damm imellan , så...
har ett par svarta nya i kartong med kvitto och allt du kan få för 1100 om du vill
pm
köper dom om du ej sålt dom mvh
skickar med det med mobilen som blev såld
Såld här, till lite vettigare bud
Ja ja bruka skriva "eller bud" efter om jag är intresserad av bud ,
Ni kan ju inbilla mig att en sådan här har gått för 10500, med papper ovh en månad gammal när ny pris är 25k, Är detta marketplace eller , fundera...
Är ingen budgivning här fast pris gäller , den här sidan börjar likna marketplace , folk skall ha nya saker gratis nästintill i alla annonser här...
Helt nya i obruten förpackning svarta 1200kr
Är för lågt ,
Säljer åt en vän, i nyskick med skal till , kvitto och garanti finns till med finns inte en skråma på mobilen...
i nyskick knappt använt , S- pen i paketet med bud börjar på 250kr...
Bara budsen kvar nu . frun tog pixel watchen få den var för liten för mig
Nej det går inte ta bort, enda är att använda en annan launcher,
nej öppnad men inte använd
Nya, och kommer kpl i låda, Garanti finns genom Google Pixel Buds Pro 1000 eller bud
beställde amfilm från amazon för 100kr , då det var bland top 5 och inga svarta kanter på
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=hqYR0AYT3QU&t=1485s
jag skickade till phonelife nu med där jag köpt det och påtalade det och kommer retunera det
whitestone dome, är det enda och det bästa isåfall enligt mig
någon som använder spigen screen protector, upplever det som att den lilla svarta ramen på glaset ligger någon liten bit in över skärmen , märks...
såld på swec
eh nej tack
Har lite nya oanvända skal över Fold 5 gkk skal ändrar till skänkes om någon vill ha det
om inget intresse åker dom ut på blocket om ett par timmar istället
Efter första laddningen 2 dygn och 6,5t sot inte så illa skulle jag säga, ladder den i lördags kväll för första gången OCH JAG HAR ALLT PÅ AOD,...
Nytt pris
nytt pris
Ändrat till bytes
såld på phonehero,
inget intresse innan kl 13 , överväger att skicka den phonehero efter det
Idag ska du firas! Vi har ingen tårta till dig, men vi har såklart ordnat en present till dig: Du får 20% rabatt på ett helt köp på Samsung.com...
uppdaterad till säljes
har ett par över i nyskick knappt använd som jag fick med i en deal med samsung vid snabb affär 1000kr
Splitter ny i kartong kvitto och garanti finns https://www.inet.se/produkt/1973428/samsung-galaxy-tab-a8-32gb-4g-gra 1100kr
I nyskick, Ice blue, med ett skal och spigen glasskydd på, Vid snabb affär släpper jag den för 12k garanti finns till med kpl i låda , eller bytes...