Separate names with a comma.
OTA.
VoLTE och VoWifi slutade fungera efter uppdateringen trots att det är aktiverat i inställningar och funkade prima innan.
9.1.0.161[IMG]
Nuförtiden går det att streama i Chrome och Firefox på Windows också. Other platforms may also be able to access the stream using recent versions...
Telenor är värdelösa på att stödja några andra än de stora, trots att de säljer mobilerna. På min OP6 och OP6t funkande varken VoWifi eller VoLTE.
Kul att öppet köp perioden har passerat. Jaja blir nog byte snart iaf, men lär inte bli lätt att sälja.
Postnord överraskar, skickades igår och finns nu att hämta hos lokala ombudet. Starkt jobbat på en röd dag och allt.
Fick också registrering i postnord appen idag.
Jag fick mail den 7e om att registreringen gått igenom och att klockan skickas snart. Ännu ingenting.
Sköna tider Huawei jobbar 00:02 Söndag kommer mail om att registreringen har gått igenom och klockan ska levereras.
Sådär mail från Veddesta att det är på g.
Man gillar ju denna mobil såpass mycket att jag faktiskt sålde min s10 idag.
Finns i deras app gallery app på P30 Pro iaf, så det lär funka.
Fick mail nu att registreringen är mottagen. Registrerade igår.
Står komplett stilla här efter jag fick your registration is checked again mailet. 15/3 och 29/3 kom checked och checked again mailen.
Nej Huawei har slutat med egen app för det. Huawei will Integrate Android Messages with RCS Messaging on All Their Smartphones
Det är googles meddelande app som standard.
Nej fungerar inte hos Telenor trots att de säljer den och den har Android 9.
Jo t.ex OP6T säljs ju av Telenor men har inte stöd för VoLTE eller VoWiFi.
Någon med Telenor som vet om VoLTE och VoWiFi fungerar? Står inte med på deras lista ännu iaf.
Beställde en Pro 256gb Norrsken, får se vilken man behåller sen då.
Är orimligt sugen på en Pro trots att jag precis köpt en S10+, kanske måste beställa och sen se vilken man behåller.
Även jag fick idag your registration is checked again mailet. Skicka lurarna istället.
Ingen uppdatering här ännu heller.
Nu har det återkommit. Lämnar hemma Wi-Fi ingen mobildata. Flygplansläge på och direkt av löser problemet. Sjukt irriterande första luren av alla...
Ska nog egentligen inte påverka, men sedan jag aktiverade roaming har jag två gånger lämnat mitt hemma wifi och telefonen har kopplat upp sig mot...
Jag har också Telenor och har haft samma problem med att telefonen inte kopplar upp på mobilnätet när jag gått hemifrån.
Direkt efter registreringen kom ett mail, tack för din registrering den är under behandling etc. Dagen efter kom ett mail på engelska där det stod...
Jag reggade utan sim. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Gick extremt smidigt reggade igår kväll fick mail direkt och nu mindre än 12 timmar senare kom mail om att det är godkänt. Skickat från min...
Har gjort anmälan nu, dock så står gårdagens datum på kvittot i kartongen då den skickades då. Bifogade en screenshot från mina sidor där det står...
Hur har dom tänkt att det ska vara för dom som tagit telefonen på ett abonnemang då kan man ju undra.
Nej cdon. Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk
Det rör på sig har äntligen uppdaterats från beställd till mottagen av lagret. Edit: Postad också.
Fick bekräftelse på min beställning klockan 01:04 24/2. Orderstatusen står fortfarande som behandlas. Ska komma denna vecka enligt cdon.
Det är så länge lagret räcker står längst ner här. Förköp nya Galaxy S10 eller S10+
Softa lite med lurarna så vi som har försenade leveranser också får en chans. :D;)
Från cdon. Bästa kund, Vi kontaktar dig då du beställt Samsung Galaxy S10+8/128Gb Prism White Dessvärre kan inte Samsung leverera som lovat och...
CDON beställningen har inte ändrat status från behandlas sedan beställningen gjordes. Tror inte det blir något denna vecka.
Beror ju på hur många Samsung har i lager. Står ju ingenstans att man är garanterad budsen. Endast leverans inom Norden och erbjudandet gäller...