Separate names with a comma.
Har en halvtimmes inspelning i 4K så tar en stund att synka. Hinns aldrig med för mobilen går i viloläge efter 30 minuter. Något man kan åtgärda...
Kom idag. Vanlig gratis frakt. Tog en arbetsdag längre tid än min expessfrakt.
Samma här med mina Marshall BT-lurar. Inget jag bryr mig mycket om men problemet finns.
@Dajv Ingen aning och om de sagt något så kan det ändras. Hoppas på att O ska komma skarpt till Nexus/Pixel och sedan hamna i OnePlus 5, innan...
Då är en andra One Plus 5 beställd. Denna gång av Sambon. Estimated delivery Jul 25, 2017 när vi är på semesterresa i Bohuslän.
Hade uppe detta i en annan tråd men @bernard tyckte mitt ironiska upplägg var trams och tråden hamnade i papperskorgen. Jo, jag tror att momsen...
Samsung Galaxy S (2010) VS One Plus 5 (2017) Hittade ett gammalt videoklipp jag skickade upp på YouTube för 7 år sedan. Tog ner detta och...
Vi som köpt en One Plus 5, har vi missat 5% moms eftersom jag tror att momsen dras i Tyskland? Straffavgiften från CopySwede, har vi missar den?...
Jo det stämmer och ganska knasigt att till är så transparent att det knappt syns.
Jag måste vara blind men hittar inget i sms appen att man kan skriva in ett nummer att skicka till. Får bara fram mina kontakter. Plustecknet tar...
PIA har inte Tyskland men Canade och provade Canada men ligger fortfarande kvar på 4.5.3 och står att jag har senaste. @bernard vänta säger du,...
Jag har samma, dvs 20% kvar sedan 7.00 Laddar nu. Jag har gått två promenader på 6 km och 7,5 km med GPS samtidigt som jag lyssnat på Spotify....
Vi som har våran 4K HDR TV kopplad till datorn råkar ut för att Windows sätter sig i HDR-läge och hela bilden blir dassig om man inte spelar ett...
Behåller min OP5, GPS Status & Toolbox klarade biffen och höll automatiskt GPS öppen även för andra appar. Fick med hela eftermiddagsrundan och...
Strunta i det och installera AccuBattery - Batteri och ställ in i appen att visa % i aktivitetsfältet. Sedan tar det ca: 10 laddningar innan den...
Vad jag kan se utan repor men ett litet hack längst upp till vänster bland dammkornen på bilden nedan och (om man kollat min videotest) nästan 4...
Japp, har upptäckt att GPS på denna mobil är kass. Tex om jag går en runda med Fitbit-appen så tappar den GPS och det blir ingen karta. Senast...
Kanske en allmän Androidfråga men ställer den här: Finns det något sätt att själv ställa in hur automatisk ljusstyrka ska fungera. Som det är nu...
Upplever inte det. Tvärt om tycker jag ljudet genom BT är fantastiskt. Använder Marshall Headphones Major II Bluetooth och Harman Kardon Onyx...
@frason och imponerande med 63% kvar efter 3 timmar och 10 minuter med full styrka på skärmen och med allt som bluetooth påslagen. Glömde sätta på...
Streamen uppe nu, blev lite improviserat med streamande från en LG 8 Android 6 platta :) Därför rätt usel fps. Slog av innan 4 timmar gränsen...
Kan plötsligt inte installera appar längre. de hänger sig efter att laddats ner: [IMG] Får gå in och trycka på att tillåta okända källor och...
Inte jätteimponerad av kameran men har en riktig så inget att gråta över. Sverige, Västra Götaland kl 19.18 (fast mobilen geotaggar tre timmar...
[IMG] Tror att @BigF gillar att fett-kladda på sina mobiler och sedan torka av skärmen med öl vilket jag ser som spritmissbruk av tredje graden :)
Kommer från en Nexus 6P. Precis packat upp den så kommer fylla på i detta inlägg i kväll och i morgon. Form One Plus 5 känns väldigt liten i...
Valde och betalade för Expressfrakt samma dag och samma tid men fick inte min förrän idag. Har inte packat upp den ännu. Nej, svårare är det...
Som jag skrivit innan: Subtotal 5.704,00 kr Discount 0,00 kr Tax 0,00 kr Shipping 99,00 kr Grand total 5.803,00 kr
Är nog inte riktigt klok som funderar på detta tillbehör, som passar alla mobiler, men eftersom One+5 inte har fysisk stabilisator utan förlitar...
Min mobil funkar som den ska men som sagt, använder man den mycket på nätet med surf så är det inte många timmar den klarar. Höguppläst skärm och...
The Early Drop promotion had free shipping for a few days while the regular sale has no promotion for free shipping. Just to clarify, the link you...
@Ascii DHL Express fast OnePlus påstår att det är vanlig frakt och att den kostar fast det på hemsidan står: Free shipping for orders over 850,00 kr.
Och på hemsidan står: Fri frakt för beställningar över 850,00 kr
Fick svar från OnePlus och de sa att bara de som beställde innan riktiga lanseringen fick fri frakt så den hundringen jag betalt var för...
Var inte ute efter att köpa en lott :)
Betalade expressfrakt i tisdags men min ligger kvar i Göteborg hos någon underleverantör hos DHL. Har kontaktat One Plus för att begära tillbaka...
Jo, hade räckt med 4-5 timmar. Fick dock inte min mobil idag. Vet inte varför DHL och dess underleverantör håller den i Göteborg. Kom igår. Blir...
Den tar vi
Min rotera är kvar efter att backat.
Väntar på att få min. Legat i Göteborg 2 dagar och överlämnad till underleverantör och verkar som om trackingen slutade där. Valde utlämningställe...