Separate names with a comma.
Haft stora förut. Men nu lite mindre, lite lättare att ha i jackan etc.. Fast 6,3” tum är väl inte så litet det heller. Men man får välja av det...
Har en del trådlösa laddare som är införskaffade under åren så man har testat olika, den som funkar bäst med min Google Pixel 9 Pro med ett fodral...
Iniu har några varianter: INIU B43 MagSafe 10000mAh Compact Power Bank Amazon brukar saluföra dem också.
Håller med föregående inlägg. Nu på Google Pixel 9 Pro. Haft några Samsung tidigare.
Ok, då är naturligtvis Pixel 8 bättre. Men om det är Julklappar det gäller gissar jag att man kan vänta in Black Friday. Ofta bäst erbjudanden då.
Tycker Google Pixel 8a ger mycket för pengarna också: Google Pixel 8a 5G Dual SIM 8GB RAM 128GB, Från 5416 kr
Börjar komma lite information om Tensor G5 chippet: Tensor G5 (Pixel 10) and G6 (Pixel 11) leaks reveal core configs, specs Blir naturligtvis...
Verkar som min Pixel 9 Pro har fått en bugg i och med Android 15. Ibland när man startar den och svipar upp för fort efter man har slagit pin...
Just med Motorola kampanjer, det är en nu på Edge 50 Pro: Motorola edge 50 pro 512 GB, Black Beauty - Power.se Dock en relativt stor mobil.
Motorola har varit långsamma med uppdateringar tidigare. Men bättre på senare tid: Motorola starts seeding Android 15 beta to some of its phones
Samsung Galaxy S 24: Samsung Galaxy S24 5G smartphone 8/128GB Onyx Black - Elgiganten - Elgiganten Google Pixel 9 Pro: Samsung Galaxy S24 5G...
En del tillverkare bygger på lite med egna säkerhetslösningar. Som Samsung Knox. Motorola har sitt ThinkShield, eller Moto Secure: Motorola's...
Motorola Edge 50 Neo: https://www.motorola.se/smartphones-motorola-edge-50-neo/p?skuId=508 De brukar ha kampanjer regelbundet. Så kan tänka mig...
OnePlus 13 är inte så långt borta, men med Kina först strategin så dröjer det nog så länge innan vi ser den i Europa: The OnePlus 13 will be a...
Skulle nog också säga att BlackFriday eller veckan numera är ett bra tillfälle för en ny TV. Sen om man inte har en separat TV Box (android eller...
Kanske denna Iniu? INIU Billaddare, [USB C 30W+USB A 30W] Cigarettändare USB-Adapter Dubbel 5A, 2-Port Snabbladdare Med PD och QC 3.0 för iPhone...
Ok då vet man.
Med laddningen skulle det inte gå begränsa den till 80% när android 15 kom? Tycker inställningarna ser samma ut som på android 14.
Alla märken ska ha något inom AI, så också Motorola: Motorola is testing AI that skips words and gets straight to doing what you ask
Jag har själv en Moccamaster. Snygg design men som redan är nämnt lite mycket delar som ska plockas med. Men inget stort problem i sig förstås....
Tipsar om Dux Ducis fodral. För Pixel 9 Pro. Rätt tunt och funkar bra med trådlös laddning: Köp Dux Ducis Skin Pro Series Google Pixel 9 Pro -...
Iniu har olika varianter, nån av dem kanske passar:...
Tycker denna Electrolux är bra inte så många moment som med Moccamaster. Vik upp locket för att fylla på vatten samt vrid filterhållaren åt sidan:...
Om jag ska ta upp en nackdel är det att den trådlösa laddningen är rätt känslig. Inga problem alls med en naken mobil utan ett fodral. Men med ett...
Då har man fått sin Pixel 9 Pro 256 GB Hazel från Komplett. Var nära att jag hade avbokat ordern i och med att leveransdatumet sköts fram hela...
Vivo först ut med Dimensity 9400: https://www.gizmochina.com/2024/10/09/all-upcoming-smartphones-powered-by-dimensity-9400/
Google Pixel 5 får inga uppdateringar längre så jag tror det är bättre med en nyare modell.
Dagens urval verkar vara runt 6.1 till 6.4” tum om man vill ha litet. Typ Pixel 8a: Google Pixel 8a 5G Dual SIM 8GB RAM 128GB, Från 5139 kr...
Nu hade Komplett skickat min Pixel 9 Pro 256gb Hazel.
Thomson har ett stort sortiment av LED och Qled TV, även stora modeller: TV - Hitta den optimala TV-skärmen för dina behov - Power.se
Trodde att jag skulle få min Pixel 9 Pro i mitten av oktober från Komplett. Nu är datumet skjutet fram igen. Nu sitter jag inte i sjön på det...
Jag har inte haft en Xiaomi mobil så har svårt att bedöma hur de är. Men 14T Pro ser ändå bra ut: Test: Xiaomi 14T Pro – massor av mobil för...
Xiaomi verkar bra på att få ut 14T Pro snabbt: Xiaomi 14T Pro 5G Dual SIM 12GB RAM 512GB, Från 8210 kr De flesta handlare ligger med dem i lager.
Motorola har presenterat en ny modell i budgetsegmentet: Android mobile phone with Full HD+ display and Dolby Atmos® | moto g75 5G | motorola ROE...
Kanske behövs en ny simkorts hållare? Sony Xperia M5 Simkortshållare
Ja Samsung har olika divisioner för olika saker. Beror nog på hur Xiaomi är uppbyggt :...
Xiaomi gör succe med sina elbilar: Xiaomi EV delivers over 10,000 cars in Sept, targets over 20,000 in Oct - CnEVPost Undrar lite hur viktiga...
Finns mycket att välja på. Valde Baseus för att de har gott rykte med kablar.
Jag vet inte hur Inet går, men de öppnar en ny butik: https://www.inet.se/nyhet/11492/inet-oppnar-butik-pa-medborgarplatsen Lite kul med handlare...
Baseus har snabba 3 meters kablar:...