Separate names with a comma.
Här senaste 10 dagarna. Är nöjd! [ATTACH]
Tycker batteritiden är sjukt bra. [ATTACH]
Kan det vara detta? Dock är det ju inte 21.300kr som de skriver att det är värt. Men om man räknar med abonnemanget så? Han fick detta skickat...
Jag frågade igår och dom vet inte hur länge. Hon i chatten kunde inte se det utan sa "tills vidare".
Jisses min handled är 17cm haha. Aja får återlämna annars.
Jaha, hoppas det då!
Vissa nätbutiker får in dessa 4 november, så nånstans där tror jag.
Rejäl pjäs ändå.
Tänk att en S8, 45mm med 4G i rostfritt kostar ca 10 200kr.
Du kan betala in hela summan direkt månad 1 om du vill. Det går via appen Telia Pay så man kan välja om man vill betala in extra eller hela...
Precis, trodde dom skulle neka men var inga problem alls.
En annan grej bara gällande Telia när vi ändå är inne på ångerrätt och öppnade Apple-produkter. Beställde ju Airpods Pro 2 och fick dom den 23...
Det har iaf löst sig med att jag fick återlämna den öppnade :)
Tror ni denna kan ladda Ultran? NOMAD Base One Max MagSafe Silver - SkalHuset.se
Sådär. Nu är den återlämnad och pengar påväg tillbaka. Gillar inte hur deras centrala support säger annat medan butiken säger annat.
Jag ringde ju deras support på det numret som står på deras hemsida, men sen tänkte jag, äsch, jag ringer in till butiken som är närmast mig och...
Nu gick dom med på att jag fick lämna tillbaka klockan. Puh. Tack för hjälp.
Nu ringde jag Kjell och så fort jag nämnde att jag pratat med Hallåkonsument så sa dom "Ja men skicka in den". Han börja snacka om Apples egna...
Har inte skickat in alls då de säger att jag inte får ångra en öppen apple produkt som är testad och uppkopplad.
Japp, betalning direkt med Klarna på hemsidan.
Dom ger sig inte Kjell. "skicka in så får vi se".
Både elgiganten och Kjell erbjuder längre ångerrättstid om man är medlem. Men dom vägrar öppnade mobiler på elgiganten, samt apple produkter på...
Den är knappt använd, inköpt 2 veckor sen. Kan jag då hänvisa till denna Om kunden ångrar sitt distansköp | För företagare | Konsumentverket
Jag fick inte ångra min Apple klocka på Kjell.com trots att jag köpte den över nätet.
Via chat. Säg bara att en bekant till dig har 40GB för 269kr/mån om du skulle vilja ha det så.
Du behöver inte ens sätta in simkort, så fort du har öppnat plomberingen så försvinner ångerrätten hos dom.
"Vad kan ni erbjuda mig om ni vill ha mig som kund så jag inte pratar med andra operatörer". Typ så :)
Japp. Jag har tex 40GB för 269kr/mån.
Ingen makulering än på klockan på Halebop haha. Edit: Halebop bekräftade precis att allt är i sin ordning med rabatten på 20% på klockan. Dock...
Haha samma. Har 0 användning av de extrema sakerna men why not för den månadskostnaden.
Eftersom Kjell inte nånstans i sin ångerrätt nämner att man inte kan återlämna en öppnad Apple Watch, kan jag då ta den jag vann på jobbet,...
Det där är svart för mig haha.
Fanns bara svarta band på halebop.
Hoppas inte dom skriver "fel prissatt". Fan nu sitter jag här med en Series 8 GPS. Haft den i två veckor och använd en gång. Stabilt :D Kan inte...
Undrar bara när denna skickar dessa skickas ut.
Nån som vet om jag kan ångra mitt köp på Telia på Airpodsen? Fick dom den 23e. Beställde dom från Halebop för 20% rabatten.
Japp, med telia finance/pay appen kan man betala av den direkt första månaden.
SLog fan till jag med! Månadskostnad244,33 kr/mån
Hurdå? Försökte beställa till frugan med rabattkoden som skrevs här inne men då fick jag att rabattkoden inte gäller AirPods pro.
När får ni denna mystiska låda?