Separate names with a comma.
Mina ska återbetalas till ett kort jag inte har längre. Har ett nytt då det har gått ut. Mailet kom 19:e Nov På pay.google.com står det "Refund...
Är nog inte många om de har kolla. Jag kommer ha kvar gratisvarianten men ser ingen direkt användning för kortet numera. Jag kommer avsluta innan...
Google var tydliga med att de bara gör återbetalning till det kort man betalat med. Har det gåt ut får man sen ett mail där man får lösa dessa om...
För att verifiera, din USB-C port stödjer den skärm ut, laddning etc? Är det en TB(ThunderBolt) port så är det lättare att välja tillbehör men kan...
Tyvärr stödjer inte min telefon som jag har Fello i eSim (dubblea SIM istället). Men ska bli kul att följa den/de som testar och se hur det...
Finns en post på Swedrid om det med länk till vad som är nytt Skarpa Android 13 på väg till Galaxy S22-serien i delar av Europa Samsung...
Riktigt tråkigt men risken fanns tyvärr alltid. En tjänst som faktiskt var bra som de dödar vilket är tråkigt. Det är inte många bra/betalande...
Razer skriver följande Which device is the Razer Kishi V2 compatible with? Razer Kishi V2 for Android is designed to be compatible with the...
Att ha en telefon liggandes är inget fel i sig men man bör se till att ha runt 40% batteri i den för "storage". Du rekommenderas även att minst...
Avantree Aria Pro 2 - Köpte den mest for aptx-LL stödet. Perfekt när jag spelar Switch i soffan hemma på TV'n. Har en dongel till Switch med stöd...
60Hz på "vanliga" 14 och inte stöd för LE (vad jag kunde se). Apple vet hur man tar premium priser. Min personliga åsikt är att dessa borde starta...
Det jag ser fram emot. Batteritiden fick en rejäl "törn" efter beta 2 tror jag. Hoppas den blir förbättrad inom ett par dagar till en vecka när...
Som tidigare sagt, så är förmodligen dina IEM krävande och är det en förstärkare du behöver så är det inte säkert det räcker med USB-C > 3.5mm...
Jag lyckades helt klart posta i fel tråd. Blir så när man har många flikar och gör annat samtidigt. Jösses vilka elpriser! Utklipp för den som är...
Har inte fått Augusti ännu men betalade detta för en dryg vecka sedan SE3 - Lägenhet 92kvm, 2 vuxna och ett barn under 2 år Telinet Under perioden...
Snabba var de på att leverera. Beställde S8+ torsdag kväll (runt 20). Kom till Instabox fredag runt 20-ish. Då bör jag ändå 2 mil utanför...
Jag gjorde det men var buggigt. Loggade in men den gick bara tillbaka till "sidan" som utloggad. Jag gick till samsungs "vanliga" hemsida, loggade...
Riktigt skumt och synd då det är rea på den. Antar att fri frakt har krav på en viss summa annars är det bara hålla utkik och beställa....
Näst sista raden i bilden (Samtliga rockerabonnemang har 30 dagars uppsägningstid)
Fanns när jag kollade men fick gå tillbaka till tillbehör och manuellt bläddra fram det. Listades inte under själva plattan. Osmidigt som attan...
Tack för tipset. Missade förra så nu knep jag en plus ett standing cover. Skönt att kunna uppgradera från S6 LTE som jag har i dagsläget.
Är det inget påslag på betalvarianterna ser jag inga problem med det alls. Som skrivits tidigare att ha allt på ett kort kommer inte gå utan man...
Detta kom nu från Rocker för oss(antar jag) som har Plus året ut med 6 månaders bindningstid så får betala för 2 månader om man säger upp det...
Kommer gå ner till gratismodellen tills jag hittar något bättre. De kommer förlora på det. Valutapåslag kan de möjligtvis ha på gratismodellen men...
ROG Phone 6 - 16/512GB Har skalet på då den är riktigt hal men otroligt snygg och inte "over the top" som vissa tidigare. Perfekt för batteriet...
Speciellt om du har barn också. Visst lägger mig ofta innan 23 då man går upp 06. Nu med barn så är man i säng 22-22:30 Man är inte 20 längre även...
Fast om 5G är igång i telefonen så går modememt och skapar både värme och drar batteri även om det inte används. SÅ länge du inte har...
Raise to wake har många klagat på orsakade just det där. Dock bara hört om det i tidig A13 beta. Jag själv fick stänga av det eftersom vissa...
Mitt tips, gör en ominstallation så du börjar rent på A13. Det hjälper ofta. Att få tillbaka appar etc. är ju enkelt via Google One. A13 överlag...
Du har inte Samsung Health installerat? Den har problem i A13 och drar massor med batteri. Jag använder den för Gear S3 och var tvungen att stänga...
Google själva gick ju ut med gesture bar (navigation pill) är större men själva "activation area" är exakt densamma. Så den har inte...
A13 har nog mer förändringar än A12 men de är inte lika synliga som tidigare: Android 13 changelog: A deep dive by Mishaal Rahman A12 har haft en...
Hade A13 beta som var riktigt stabilt och mycket trevligare än A12 på P6P. Fick notis om A13 så har nu installerat det Notera att om du vad med i...
Bra sett lönehelg-saken en gång men håller med. Önskar kan kunde stänga av det. Revolut är i min mening inte bättre eftersom det kräver ett extra...
IPTV i sig är olagligt eftersom det bygger på att komma åt "låst" material utan att betala (förenklat). 3rd part klienter tilll YT i sig kan du...
Du får diskutera dem fritt men inte länka till dem eller posta dem här om de gör något olagligt. Jag betalar för YT Premium men använder ända...
Gamesir X3 Nackdelen gentemot Kishi V2 är att "triggers" inte är analoga samt att passformen är sådär i "handtagen". De kunde vart lite större...
Uppenbart felpris om det var under 1000:- och då har de rätt att avbeställa. Ingen kan räkna med att få det för det priset Det är så lågt att man...
Blev en Poco F4 GT som extra telefon på Amazon Prime Days. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Den sagda ej "lovade" leveranstiden stämde inte och sköts up. De sa datumen de fick (helt utanför deras händer). De kunde istället inte ha sagt...