Separate names with a comma.
Fungerar klockrent på Desiren också.
@jope84 Du har nog tyvärr haft otur. Någon annan upplevde att det blivit lite instabilt, men du är nog den ende det dött för. Vilket är förbannat...
Wow hyggligt långt inlägg det där. Kan bara säga att jag håller väl med till viss del. Det hade varit nice med bättre batteritid, men jag har...
Kanske det bara finns i 2.1 och över, men i Desiren finns det en widget som heter bildram och den gör bara en sak - visar en bild. Dock med en...
Har du även denna installerad? http://www.appbrain.com/app/com.appspot.swisscodemonkeys.apppusher Borde inte spela någon roll om nu bara skall...
Mmm det e helt rätt, jag som tänkte på SE´s modeller ett ögonblick där. My bad.
De flesta av dem borde ju inte vara några problem. Får du samma fel om du går via Market?
Har bara råkat ut för detta vid betalapps. 1. Börja med att kolla om appen stödjer Android 1.6. 2. Kolla så att appen stödjer 240x320...
Tyvärr verkar inte den automatiska uppdateringen av nya bilder i Gallery fungera efter denna uppdatering. Jag får numera köra SDrescan igen, det...
Läste lite på sidan som det länkas till på Trafikverkets sida. Där stod det att de bland annat samlade in uppgifter om hastighet. Undrar om de...
I wikin här på Swedroid går män igenom de olika möjligheterna till att betala. Själv använder jag mig av emulatorn och det fungerar bra. Kör...
Nu när vi ändå har er i tråden. Schyssta - aktivera möjligheten att flytta till SD kortet för oss som har 2.2.
Hittade en grej nu som jag inte känner igen, vilket inte innebär att de inte fanns där innan. Men i inställningarna för Googles röstigenkänning...
Testade Rabble tidigare idag och det fungerade inte alls. Men det finns kanske en anledning - Jag bor i Helsingborg, vilket definitivt är mer...
Det har du rätt i. Jag hade precis rensat alla cachefiler i luren när jag såg att det fanns en uppdatering. Men även jag fick ca 10MB extra ledigt...
Uppdateringen fungerade perfekt. Ingenting förlorades och allt verkar fungera. Kanske lite väl tidigt att uttala sig, men 3G, WiFi och GPS...
Hahaha - lite OT. Precis när jag tryckte på Installera nu...så dog TV'n. Bad omen?? :scared:
Jag har kört Smart Alarm på min Desire ett par månader nu och det fungerar utmärkt. Både på 2.1 och 2.2. Jag har ställt in att den inte skall...
Alternativ finns: Polisstaten Apple, där allt står under deras kontroll. På gott och ont. Men jag håller med Hund, folk verkar ganska naiva....
Först o främst - har du någon TaskKiller? 1. De verkar ställa till bekymmer mer än de hjälper 2. Man måste vara noggrann med att tillåta vissa...
Ja men då e det ju lugnt. Då hinner du passera en laddare då och då. Med de nya batterierna så gör det ju inget att man småladdar emellanåt.
Tyvärr kommer jag inte på något mer just nu. Sista utvägen är ju en reset - men det suger ju ganska ordentligt....
Appbrain använder sig dock av Market men gör det lättare att backa vilka appar man har och enkelt installera genom att skicka från hemsidan till...
Den synkar och kan installera appar åt dig. De har en egen app du laddar ner.
1. Avbryt och starta nedladdningen igen (fungerar oftast). 2. Rensa cache i Market. 3. Prova med både WiFi och 3G. 4. Sätt språk till Engelska...
Jag kan förstå att om man börjat titta på detta och reta sig på det så är det ett problem. Men märker du någon faktisk skillnad på prestandan i...
Köpte och körde MyBackup PRO och visst den gör en backup. MEN den kommer att fucka kontakter och kalender så skippa speciellt detta. Den slår...
Fungerar klockrent för mig med Angry Birds, Robo Defense och Shark or Die. Troligen något annat som ligger och kör och stör hos dig. Kollade...
Har också lagt märke till detta, senast var Angry Birds som installerades direkt till SD kortet. Övriga som självman lagt sig där är: GameBoid...
Haha ja vad skall man säga?? Men det blir nog detta i natt när sömnen inte infinner sig istället för Robo Defense.. Inga problem att hitta med...
Håller med Fogel - det är väldigt liten skillnad. Har jämfört med syrrans som har SLCD. Så det e bara att köpa och bli lycklig över en grym lur.
Ahh, detta väcker minnen. :D Vilken galen helg det blev när vi fick beskedet om 2.2 till Desiren. Helt galen stämning i Desire avdelningen,...
Data på SD kortet berörs inte vid en återställning - enbart telefonens interna minne. Angående att manualen inte stämmer, visst det är kass, men...
För att hitta inställningen som det pratades om tidigare och som ändå inte verkar fungera längre: Tryck på Sök knappen. Tryck på Menu. Välj...
Om du vill kopiera dina bilder till datorn för backup, så gör du enklast såhär: -Koppla telefonen med den medföljande USB kabeln. -Har den inte...
@Skywriter - Tack, var på väg att ge upp där ett tag.. @Fractalogic En sak till bara: Om du inte får fram knappen för att acceptera villkoren för...
Det är väl inte konstigare än att du måste regga dig hos/på iTunes/SonyEricsson/Nokia för att använda deras tjänster?
Använder du ett Gmail konto t.ex [email protected] så använder du detta till: Telefonen, Gmail, Kalender, Google Documents, Dropbox,...
Holy crap vilken röra! 1. Har du ett Gmail konto som fungerar? 2. Lägg in det under konton och synkronisering Klödda inte med 4-5-6 olika...
Android och Google kontot går hand i hand. Det är så mycket som är knutet till detta, lite jobbigt i början men det är underbart enkelt efter ett...