Separate names with a comma.
Man blir inte världens tredje rikaste företag genom att inte ”mjölka konsumenterna” :)
Det var en riktig bra sida :) Står det ”caution” ska man nog vänta lite.
Senaste iPad Pro släpptes i okt 2022.
Hmm, det var långt bort. Vill inte köpa M2 nu till högt pris och strax inpå kommer M3. Får invänta lite vad ryktena säger.
När kommer nästa generation iPad? Min PRO 2020 ska snart ärvas av frugan :)
Hade också ”kras” på vänster lur och åldern var ca 1.5 år. Fick de utbytta till nya hos Apple reseller.
Är det ngn animationsinställning? Har svårt att tro att det är tack vare ny hårdvara.
Gärna länk :) Hjälper andra att hitta ersättare.
Tänkte att dem som bakåt i tiden alltid använt och uppskattat Apple leather MagSafe skalen berättar om vilket skal man numera föredrar. Om man nu...
Konstig val med deras leather magsafe. De har funnits länge och jag har ägt ett sånt för varje iPhone generation. Man har vetat att man fått...
Tack för input. Sannolikt behåller jag 14P. Känns helt meningslöst att byta den mot en 15P, om jag ska byta ska det också märkas och då är det...
Aha du har stora labbar :) Jag upplevde 14PM som en tegelsten och gissar att 15PM kommer upplevas lite som det också.....får känna o klämma i...
När du skriver att du inte upplever så stor skillnad mellan 14PM/15PM, känns båda tunga/klumpiga och långt ifrån en "enhandstelefon"?
Det ska bli intressant att höra er beskriva skillnaden mellan 14 pro o 15 pro, när det kommer till känslan i handen. Tänker dels vikten och...
På vad sätt har det förbättrats?
Vad säger ni, ska man ladda ner skarpa iOS 17 eller vänta?
Kul :) [ATTACH]
Annars kan man skaffa lite mer utrymme på iCloud och välja att ha thumbnails på telefonen.
Jag är principiellt mot långa bindningstider. Men det har sitt ursprung i att jag inte binder bolån, elavtal etc. Vill ha möjlighet istället för...
Sen 2015 har jag kontantköpt telefoner hos Netonnet. Då jag är medlem har jag 90 dagars öppet köp och ofta har jag haft tur att de haft kampanj på...
Ja 5G saknas men ser inte det behovet heller. Får jag ca 50-100 mbit på 4G är det ändå mer än mitt behov. Fri surf behöver jag inte heller...
Har haft fello i ca ett år och använder iPhone, inga som helst problem.
3 är tyvärr inte ett alternativ. Täckningen är helt enkelt för kass i mitt geografiska mönster.
Ja jag har naturligtvis förståelse för att man vill dela upp summan över tid. Men sen är jag tyvärr en sån som byter telefon varje/vartannat år,...
Själv har jag inte förstått varför man ens kör via operatör nuförtiden? Känslan är inte att det blir speciellt mkt billigare. Köper alltid...
Jag tror inte att man kommer uppskatta 15PM om man inte uppskattade 14PM, det är inga ”enhandstelefoner” och det är såna jag verkligen uppskattar....
Du menar att du beställt 15 PM?
Ja villhöver har inte uppenbarat sig till detta släpp. Så skönt faktiskt. Kan inte se varför jag skulle byta 14 pro till 15 pro? Eller finns det...
Jag hade tänkt att byta ut min AW7 mot AW9, men tråkigare byte får man leta efter tror jag.
Förvisso bygger ett skal litegrann också, hmm.
Har aldrig uppskattat 12-14 pro max pga av strl, tyngd och vassa kanter. Tror ni att 15 PM kommer kännas trevligare?
Bra ändå att priserna vart likadana som i fjol, iPhone 15 pro (256) lockar lite.
Vad tror ni iPhone pro 256gb kommer kosta här?
Var bezeln så mkt mindre än innan?
Otroligt trist med samma design igen :( Hade sett fram emot att lämna series 7, men känns lite boring.
Blir fortsatt rörligt här också, förra året visade sig vara året man skulle haft rörligt.
Köpte min 14 pro (256gb) för 16490kr, kan 15 pro (256) hamna på 18490kr?
Om årets lineup hamnar på +100$, blir slutsumman runt 2000kr för oss i Sverige tro?
Ja det är galet. Kommer inte bli en 15 pro i år, inte värt det.
Köpte 14 pro (256 gb) för 15790kr, helt galet dyrt. Den köptes enbart eftersom sonen behövde en ny så han fick ärva min 13 pro som för övrigt var...