Separate names with a comma.
Okej, tack
Väljer du Fellos egna nät,det är det ända som står i listan om jag söker. Annars lägger telefonen bara in halebops nät automatiskt i telen
Tack det funkade
Okej, testar
Någon flera än jag som har problem,med Tapatalk. I går var det inga problem, i dag kommer jag inte in i appen. Får bara felmeddelande
Kan vara så ja,men jag kan ha fel
Hade en kompis som hade samma problem, det löste sig när hon stängde av den gamla Iphonen. Testa det, så stt du inte har 2 iphoner i gång samtidigt
Jag upplever oxå lite sämre batteritid, efter senaste uppdateringen. Har Snapdragon
Har samma sak, men ena vädret är för där jag bor, och den andra är den orten där jag jobbar. Vet inte varför det blir så.
Nya lurar till jobbet [ATTACH]
Truckförare
Det är nog så,men bra att det kom fram iallafall
Tråkigt för er som har blivit blåsta av denna person,men varför har ingen sagt något tidigare,förrens nu,värkar vara många som har blivit drabbade...
Galaxy S21 Ultra Case (Cyber Edition)
Beställde jag oxå, hoppas att jag blir nöjd
Hur har du klart att få röd text,hittar ingen inställning för det
Var faan dårligt
Faan va tråkigt, skicka ett meddelande till utvecklaren då, så kanske det funkar sen
Inga problem och öppna appen
Funkar här, S21 U snapdragon,med 3.1
Samsung S21 Ultra Snapdragon [IMG]
Sålde en S20 Ultra till @Fisen. Snabb betalning, bra kominikation och en trevlig köpare. Rekommenderas varmt.
Du öppnar 2 appar som du vill ha i gång. I stället för att stänga dom, trycker du i mitten överst. Då får du upp text ser ut så här. Då väljer du...
När är dom köpt?
Köpte en Samsung S21 Ultra SD888 av @livinl0ud.Bra packat snabb leverans, och en trevlig säljare. Rekommenderas varmt.
Har en Svart S20 ultra Exynos 128 GB i bra skick
Skall du ha 11000 så köper jag
Ja, skall göra det. Skall se hur länge det dröjer innan jag får smset
Ah, okej. Får se när det trillar in då
Ja och det har jag testat. Händer inte ett skit när jag gör det. Får inget meddelande tillbaka. Brukar och logga in, men tyckte det var smidigt...
Det funkar inte för mig iallafall
På min S20 ultra,så har jag 2 platsar för sim och sen e-sim. Så det borde ju vara samma på S21
Yes, det är det
Testa och gå in i inställningar,rulla ned till musik appen. Gå in i EQ och sett på sen kväl, Det trixet vet jag funka förr,men vet inte om det...
Nej, det är bara Mate 40 pro som finns här. Skall du ha plus modellen så är det import som gäller
Yes, funkar igen nu[ATTACH]
Har Telia 45.0[ATTACH]
Skall väl funka med ett gem
Nej, kan inte välja 3g, det går över automatiskt.
Får för det mesta bara 3 g inne på jobbet med Fello. Har bara 4g i bockad. Har en 12 Pro Max