Separate names with a comma.
Wow Kul att han gjorde det till slut
Hur gammal är ungen? Jag var hemma i 7 månader med min grabb från att han var 1år
En trådlös router så att familjen kan dela på surfen utomlands [IMG]
Jag kör Tudia skal till denna och det fungerar klockrent
Jag sålde min till bilhandlaren för ett sämre pris bara för att jag inte orkar med alla nötter på blocket
4 veckor semester nu
Vad lutar det åt?
Jag kör OnePlus egna kabel och den fungerar perfekt
Tyvärr ja
https://swedroid.se/mangder-av-anvandare-rapporterar-problem-med-whatsapp-instagram-och-facebook/
Grattis Livet får en helt ny innebörd
Någon annan som fått den svarta Google search?[IMG]
Fick samma sak
Jag hade en OnePlus 3 innan så det är skönt att ha en lur som fungerar på samma sätt Den är mkt tyngre än den gamla men jag tror att man vänjer...
Äntligen[IMG]
Om du vill ha Oneplus 7 Pro Almond finns den hos Webhallen nu
Skandal deluxe
Toftanäs?
Den var inte billig direkt
Ja butikschefen var inte så glad när han insåg att det var en retur utan uppgifter på vem ägaren är
Det kan jag hålla med om Frågade om de ändå kunde göra något på en ny lur men NEJ
Värsta för Webhallen är att detta är en kontantretur så de kan inte spåra ägaren
Dessvärre inte Blir bara vanlig jävla retur
Köpte en OnePlus Pro på Webhallens fyndavdelning bara för att inse att ursprungsägaren inte loggat ur sitt Google konto innan fabriksåterställning...
Jag har min Spotify igång samtidigt som jag kör Maps på min bil
Jag tror att måste be dem registrera ditt Gpay med ditt konto då Gpay skapar ett virtuellt nummer som skydd för att du inte ska bli skimmad Har...
Aha synd Jag har SEAT/IF
Vad har du för försäkringsbolag?
Jag vet att de håller på att byta ut alla scanner terminaler så att man kan använda QR kod som finns i appen Du kan tom få upp inköpslistan som du...
Jag har scannat QR koden som sitter på baksidan av mitt körkort Ja på Ica måste du öppna deras Ica app för få fram QR koden för att få ut en...
På city gross har jag fått det att fungera men värre hos Willys speciellt vid utcheckningen
Har för mig att det är 100kr rabatt dvs 249kr/månad
Nej bara 1 grupp per abonnemang dvs en av er måste gå ur sin grupp
Jag har 4 datakort till mitt unlimited och jag är ändå med i en unlimited grupp som jag inte har skapat Har 1st gratis och de andra betalar jag...
Prata med varandra så är ni minst 2 medlemmar i gruppen
Jag har beställt en Oneplus Pro och samtidigt beställt ett skal från Tudia Har haft skal på alla telefoner jag haft just för oron om vad som...
Ok Tack för svaret
Hur länge ligger ett paket kvar hos ett ombud innan det skickas tillbaka?
Använder du appen eller hemsidan?
Haha