Separate names with a comma.
@R3b0rn och @pjm1891 , var beställde ni era ESR cases? Finns de att få tag i inom europa? Kombon USA-köp och Postnord har inte varit en...
De ser onekligen riktigt snygga ut de där glass casen, samt hyfsat slimmade också :). Hur är det med deras oleofobiska behandling? Hittills har...
Den kan förstås se ganska rejält annorlunda ut i verkligheten, men baserat på bilderna på nätet är jag benägen att hålla med dig, det känns inte...
Nej det sägs inte vara så längre, iaf inte med iPhones sen åtminstone ett par år tillbaka. En teori är att sen 3 blev tvungna att gilla läget...
Men alltså... ATT jag aldrig LÄR mig - att jag inte orkar leva med iPhone :ehm:. Men jag VET ju att de är sjukt BRA på så mycket, och så tänker...
jomen jag har samma situation som du på så sätt, bor på landet och är helt beroende av band 20 där. och det har den ju. men som sagt just carrier...
jag köpte min xs max från wondamobile.com (för att jag ville ha riktig fungerande dualsim istället för rent hypotetisk låtsas-dual sim vilket...
Moto har en väldigt smidig mjukvara för sim-val för kontakter, fattar inte att ingen(?) annan har snappat upp den. jag har provat de flesta märken...
jo HDR står det :), men det har det alltid gjort med de enheterna som har det. frågan är om man märker på nåt särskilt vis att man har just HDR10+
Hur ser man om man har just HDR10+? är det motsvarande som med HD och HDR, att har en viss film tex detta och man har rätt abbonnemang samt en...
skickade in den till oneplus för skärmbyte, kostade ca 2k och tog mindre än en vecka totalt - det kunde ha varit värre :ehm::).
fattar jag dig rätt att det inte är en gamingdator du söker alls, utan bara nåt med 17" skärm och bakgrundsbelyst tangentbord? isf är det väl...
Mja det blir svårt för mig att ge ett bra svar på det eftersom vi upplever tab s4 så olika :ehm:. jag tyckte ju att tab s4 var ett stort steg från...
Nä. P20 pro hade det dock
Efter att precis ha införskaffat både en note 10+ och en tab s6 känner jag att jag inte längre skulle förvånas av nånting överhuvudtaget vad...
Förbaskade sociala krav på fredagsmys med familjen :D
Inte jag, jag åker NU :cool:
Ja det tänkte jag också göra, eller dvs jag tänkte se vem som får in det först i fysisk butik och åka och plocka åt mig ett - har närmast...
jaaaaaa :D! MEN... är det nån som har fått tag i ett fodral än :ehm:? känns ju lite sådär att köra commando med denna dyrgrip... :scared:
japp, nu är det reggat i postnord-appen :D
haha nu blev det lite rörigt - jag skrev innan jag hann se ditt, och sen redigerade jag när jag såg det - och då hann du citera mig under tiden...
japp, samma för mig med :D. börjar nästan inbilla mig att jag kommer att få den imorgon o_O, trots inget kollinr än. men dom lämnar väl in dom...
ja man kan ju inte ligga på latsidan om man ska finansiera sina teknikutgifter :teeth:! min har också blivit det nu :D, men jag tror ändå inte...
Sorry för sent svar - jobbar som en gris just nu och hann inte ens in här igår :eek: . Men det har inte hänt mer än så med min heller - tror...
Väl formulerat - oj vad jag känner igen mig i det. Det är nog precis vad det handlar om för mig också, ingen rationell analys med plus och minus...
tack snälla :-*:)! jag fick ju köpa den till mig själv visserligen - av gubben får jag nog en ny stekpanna eller nåt :teeth:.
Jobbade hemifrån på förmiddan i from förhoppning om att den skulle hinna fram till ombudet innan jag var tvungen att åka in på möte - hade precis...
du har förmodligen fått samma knas som bland annat jag - länken går visserligen till bring men ta det numret och prova att söka på det på postnord...
alltså det här var en av de mest förvirrande hanteringar jag råkat ut för vid onlineköp nånsin :D. när jag la min bokning några timmar efter...
lider du verkligen av det på en så pyttig skärm :P? jag hade FHD+ på mate 20x jag :eek: och tyckte skärmen var fullständigt underbar <3. (synd att...
fy på dig, du vet ju att du kommer att tycka att den är för stor :D! ta den lilla om du prompt ska ha en :teeth:
börjar undra om de går i bokstavsordning... :( (mitt efternamn börjar på Å) alternativt om jag valde "fel" färg och konfig :ehm: (12/256 aura glow)
7/8 kl 22:28 och samma status och förväntad utleverans som du - men har inte fått det mailet som du har fått :(
det är ett superbra pris för en så premium platta tycker jag :)! jag har visserligen förbokat en tab s6, och ser absolut fram emot att få ultimat...
Gjorde en bytesaffär med @livinl0ud denna gång, och det gick lika utmärkt som tidigare försäljningar. Telefonen jag fick för min laptop var tom i...
Nej, missade att oneplus själva säljer det - mitt köpte jag av phonelife. Synd att jag inte köpte det av oneplus själva, då hade man väl rimligen...
man misstänker ju det - har dock haft för körigt på sistone för att hinna googla om nån annan råkat ut för nåt liknande som man kan dra några...
Jag måste berätta om vad jag råkade ut för med just det skyddet. Tyvärr har jag ingen aning om varför dettta hände, om det är nåt med det limmet...
Köpte en Kindle läsplatta av @Skjulet . Affären gjordes upp snabbt och smidigt och plattan skickades snabbt och säkert samt var i toppskick!...
Köpte ett gäng mobiltillbehör av @PatrikDroid . En mycket smidig och trevlig affär med utmärkt kommunikation och snabb och välpaketerad leverans...