Separate names with a comma.
Falun
För 1 vecka sedan köpte jag en sprillans ny Huawei P20 Pro (svart, 128 GB, Dual SIM) från en som haft den liggandes i ca 1 år, jag blev alltså...
Snälla du, jag har redan köpt skal, läs igenom tråden nästa gång så slipper tråden bli bumpad och få ännu mer svar av personer som endast läser...
Dom säljer ju bra mycke kopior
Hallååå
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2787457&ref=192 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=734934&ref=192
:P:P:P:P
Vi snackade ju om det förut men PuZzyKat 4.4.4! Va tusan! Tycker folk att den här batteritiden är bra så har dom inte upplevt mycket
Är inte 5 timmar aktiverad skärm på ett fullt batteri rätt dåligt? Många säger att batteriet i Z2:an är bra men man klarar ju knappast en hel dag...
Btw, vart hittade du Ringke skalet för 90 kronor?
Har du själv testat det skärmskyddet+skal som jag köpte, och jämfört dom med andra produkter? Visst gör Kina mycket skit men det gör inte allting...
Hade inte lust att beställa från utlandet
Du kunde ju läst mitt senaste inlägg där jag nämde vad jag har köpt.
Jag har redan skaffat allt! :D Copter gör härdade glasskydd också ;) Men det blev iaf nå random chinaskydd för 130 spänn som fungerar utmärkt!...
Vad är en ROM för något? Xd Bryter sådant mot garanti?
Japanen! Kommer batteri+kamera bli bättre i marshmallow uppdateringen tror du? Vad är det dom ändrar på ens? xD Som sagt, jag har inte mycket...
Jo jag reagerade på det jag å haha ;);)
Jo lollipop drog ju 1% per 1-2 minut under surfning..
Jo de måste va nå sånt! Nja kanske inte men jag känner mig säkrast när den är sval hahah! ;) Bilderna blev gulaktiga, och lite halvt suddiga,...
Tjenare! Fick min Z2 idag och lekte runt med den lite, fotona var väldigt fina, dock var den rätt varm när man endast surfade runt osv. Jag...
Jo de kostade rätt rejält må jag säga.. De verkar inte ha fått allt för bra betyg men men, ska tänka på saken! I beskrivningen på det...
Tjenare! Vet du ifall det är värt att lägga pengarna på ett Copter Impact Protector skydd, eller?
Då borde den då va lite mer robust än min M2! xD
Böjer mobilen sig lätt? Är själva ramen plast eller aluminium? Testade böja min Xperia M2 och plastramen gick av direkt
Härligt! :cool:
Jo de var så jag tänkte, att ifall man har luckan öppen så gör skalet ingen stor nytta! Härdat glas hade jag även tänkt införskaffa, skyddar det...
Huj, får min Xperia Z2 under nästa vecka och vill helst att den ska hålla ett tag framöver, så därför hade jag tänkt mig införskaffa ett redigt...
Härligt! Vet du om det finns nån Original magnet laddningskabel att köpa i sverige?
DUUUUUUDE, 750 spänn=!=!?!?!?!
Antar att du inte fattade vad jag menade men de är okej! xD Beställningen är då lagd nu så jag får väl hoppas att jag får ett redigt exemplar som...
Jag är rätt kass på att beskriva så jag får göra ett försök igen! xD Som du ser inom dom röda linjerna så är det en plastbit, 1 på vardera sida av...
Vet du ifall det finns något plånboksfodral som har gummerade hörn på själva mobilhållaren? Finns det inga så får jag nog riva bort ''skalet'' på...
De är du helt klart värd! Snabb på att svara, hjälpsam och trevlig :D
Nu gjorde du mig ännu mer säker, tror fanimej jag lägger en beställning!
Redigt! Snackade med min polare om hans Z2 och när jag fick se den så blev jag rätt chockad, kanterna/hörnen var riktigt slitna efter alla gånger...
Har inte den också problemet där den spricker av sig själv, eller är det fixat?
Huj! Behöver en ny mobil då min gamla har pajjat. Jag vill ha en vattentålig/tät mobil som klarar lite slit o släng. Kameran och GPS ska vara bra....
Där man köper den eller? Elgiganten tar typ 1k för 6 månader om jag kommer ihåg rätt, kan kolla lite senare ;D
Ljug då fasen inte för mig nu! ;) Vi får se om jag beställer en idag, pajjar den så kommer Elgiganten/Sony få höra jävligt hårda ord
Jag har då bara nån skitförsäkring så de kan man nog glömma ;) Men är det ett vanligt problem nu också efter den tid som mobilen vart ute?