Separate names with a comma.
Enda skälet till att jag hade Curve var för Apple Pay inte fans för Länsförsäkringar. Det är ju löst nu dock då Länsförsäkringar stödjer Apple Pay xD
Så dag 3 med mobilen. Uhm... batteritiden är riktigt bra, håller lätt en dag och en halv beroende på användning såklart. Drog typ 3% i natt på...
Preem frukostmacka is teh shit!!
Skickade ett PM så får vi se :) Tack för plingen.
Hehe ja Värmlandsfår kan bli galet tama. Min grupp gjorde jag så att dom som var lätta och intresserade av oss fick bli kvar men dom andra som var...
Tips är att kolla på de plattor och varianter som har en Business Edition om det är Samsung du sneglar på. Då får du garanterat uppdateringar en...
Åh Värmlandsfår :) Sånna har jag. Ser inte ut som mina är där borta dock...
Hmmm... detta följer jag mer än gärna :D Jag vet att det beror lite på hur webbutiken har ställt in sina TA System i bakgrunden. Däremot så vet...
[ATTACH] Bild. Allt i superfint skick.
Det första frugan sa när hon ringde mig imorse och jag svarade i bilen var: Är du redan framme!? Det hörs inte alls att du är ute o kör!
Svarade dig på PM.
Min exakta setup på mitt jobb och jag älskar det! Tog en liten stund o bli van vid musen bara :)
Måste säga att 11T Pro är fruktansvärt trevlig. Var lite orolig för att fullhd+ skulle vara jobbigt på något sätt men snälla någon vilken...
Psychadelic multicolour borde den heta xD[ATTACH]
blå lila saken. tänker att den matta baksudan lär vara bättre mot fingeravtryck.
Oj, det var inte dåligt :D Ska hämta min 11t pro nu om en liten stund.
Mi Sweden det här är ju ändå rätt trevligt :)
Har ett par som har legat i skal hela tiden. Köpta hos 3, kvitto + original låda och tillbehör finns, ca 1år. Använt på tok för lite, sen jag...
Känns knäppt att jag vet precis vart det är... .__.
Håller med dig, det är inte ett dåligt spel. Uppskattade den hela vägen. Dock så tittade jag aldrig på mer än dom små pre-release videona så jag...
Får visa hur mycket snö jag har hemma sen... inte mycket mer än det du har men det känns fylligare på något sätt. Tror jag har mer på mina träd,...
Kontakta Sverige? Det numret vill jag ha... Hade det vart att dom hade skickat fel storlek så hade det inte varit några konstigheter. Men jag...
Pics or it didn't happen... [ATTACH]
Det är ju inte konstigt dock då 11t är marginellt svagare. Däremot verkar ju båda vara riktigt trevliga telefoner :) Finns det någon google...
Hur skulle du säga att den ställer sig mot en 11T Pro?
This was what i meant :D @Kristy
Spara som PDF? går inte det? Eller skriv ut som PDF funkar kanske.
Jag VÄGRAR dra på luftvärmepump nr2 med dom här gröna miljövänliga elpriserna där vi lägger våra pengar på köpt kolkraft från utlandet.... GRATTIS...
3d skärmar var ju teh shit asså! Gameboy 3ds :D
CDON har en salig röra med system i bakgrunden som gör det hela än mer rörigt. Jag menar hur ser det ut med kontrollerna om det kommer igenom...
Kan säga att på mitt jobb så såg man med stor oro över Amazons etablering i Sverige men vi har märkt 0 minskning. Dom gör något fel, det är lite...
Lugnet före stormen på alla sätt o vis här... (.__.)
Fick min sista Helly Hansen dun jacka igår. Den hade jag väntat på i 3 månader :)
Kan berätta att i säljsnacket som Instabox för med potentiella kunder så framhäver man ofta hur det är en mattematisk algoritm som ligger i...
FedEx kan precis som UPS lämna vid dörren om behov finns dock så är det på egen risk som vanligt…
Brister slår hårt mot Amazon - erbjuder bonusar på 35 000 - Ehandel.se Kanske finns ett skäl till att man inte ska pressa sin personal till en...
[ATTACH] om det var så att den hade FaceID så hade man kunnat förlåta en sådan sak men snälla nån…
Som vanligt med företagsfraktavtal så går det på volym, inte per kolli. Så det är nog inte så farligt dyrt i slutändan :)
Dags o påminna om reglerna igen? Sluta tjafsa om folks köpvanor. Det är inte trådens syfte.
Maxxad 16" går på 74,995:- xD Bah o slå till då. Base 16" Max 42,495:-.