Separate names with a comma.
Har en Mi 11 i fint skick men då blir det lite över 3000 om det är intressant
Är inte det ganska standard? Vill minnas att folk vid release höjde den till skyarna och sa att den klarade 7-8h utan problem?
Vad får ni ut i SoT nu efter ca ett års användning?
Vilka telefon-ab med och utan telefon är mest prisvärda just nu? Behöver förnya mitt AB och förbrukar ca 10GB/mån. Sneglat lite på månadens...
Medföljer original laddare, låda och kvitto?
750+frakt för 1st
Xiaomi Mi11? Lägg ett PM isåfall
Du verkar vara den enda i världen som får ut 9-10h SoT på OP9PRO. Tar gärna en skärmdump på det där för isf går jag och köper en på studsen.
Tack för svar. Nypris för bara telefonen är 4999 när den lanseras första april. Tänkte lägga ut hela paketet i obruten förpackning för 3999:- vad...
En helt ny Samsung A53 i obruten förpackning + nya galaxy buds i obruten förpackning?
Haha lycka till. Antar att du aldrig sett "en man som heter Ove" :D
Förklara du det för min 60-årige far med lågt teknikintresse. Han är fast bestämd att det sparar på batteriet. Som världens kanske största...
Verkar inte finnas på Samsung.
Finns denna funktion på Samsungs telefoner? Hittar inte
Vad är problemet? Jag har hittat lösningen på batteriproblemet för mig. Har byt till Edge-webbläsaren som f.ö. är en uppdatering av Chrome. Det...
Köper MacBook från 2014 och nyare. Enda kravet är fint skick. Gör inget om batteriet är slut
Hej! Har en Mi 11 256GB svart, svensksåld i fint skick. Önskar att byta mot en Samsung då jag är alldeles för van vid Samsung. Kom med förslag,...
Växjö. Lägg ett PM :)
Touchen fungerar när man har laddaren inkopplad. Sedan när man rycker ut laddaren så fungerar det tills att skärmen släcks igen
Hej, har en S20+5G med spräckt skärm. Något för den händige? Frugan tappade telefonen och sedan dess är den emellanåt svår att "väcka" om man inte...
Byte med Mi11?
Hej! Har den stöd för Google Play?
Har en Mi 11 256GB om det är av intresse
Mi 11 256GB svensksåld
Mi11 + pengar till mig? Lägg PM isåfall
:cry:
Hej! Lägg ett PM om ni har en till salu :)
En iPhone 12 mini är bättre på alla punkter för samma pris. Håller du inte med?
Varför skulle man vilja beställa en?
Är telefonen svensksåld eller import?
Se min annons
1. Google stadia (såld) 2. Huawei watch fit (använd högst 10ggr, var inget för mig) 350:- 3. Snes mini Kina variant med NES-spel (ny, bara provat)...
Lägg ett PM med vad ni har och pris
Har en Chromecast ultra med handkontroll i plomberad låda. Helt ny. Lägg PM om intresse finns
Gjorde ett byte där Swiftier skickade först. allt stämde enligt beskrivningen. Betyg: 5/5
Byten?
Alldeles i nyskick. Svart 256GB. Pris: 3990:- kan skickas, se referenser.
Telefonen finns kvar
Ursäkta sent svar. Den är i absolut nyskick. det enda jag kan hitta är lite lätta skrapmärken vid uttaget för laddning
8/256GB modellen