Separate names with a comma.
Fail funka nu tack. :D
Ingen funka.
https://mecenat.com/se/unisportstorese Någon som kan ge den?
Finns i Telias butiker i Stockholm.
Det jag menar är att: Ett sms som han mottog för kanske 1 år sen säger vi, de kommer överst bara jag går in på de och läser det. Dvs öppnar smset...
Någon som har ett snyggare plånboksfodral till salu? :
Får man något för en note 2 numera?
Märklig inställning på min pappas iPhone 7 plus. När man går in på sms och tex tar ett sms som är längst ner i listan så läggs de överst för de...
Köpte en iPhone 7 plus av djjokke. Han kom till mitt jobb och vi gjorde upp affären. Smidig och bra säljare.
iPhone 7 plus köpt.
Har detta:...
Kommer inte ge mig in i någon debatt här, men för några år sedan så hade jag bara Android telefoner, bytte i princip var tredje månad (max var...
Var jobbar du?
Kom hörlurarna fram?
Fick en S8 av jobbet. Var skeptisk till fingeravtryck läsare på baksidan först men måste säga att de fungerar riktigt smidigt. :D
Två affärer på G någon annan som har någon till salu?
Hur ställer jag in Volte på i7 och s8?
Vad innebär blämmor? Bild? Vad ingår och var finns du?
Säkert långskott men vill testa HBO appen i min Smart TV, har hört att varje konto kan ha 5 apparater anslutna? Någon som vill ge mig en...
Lightning sålda. 3.5mm earpods och kontantkortet finns kvar.
Har du TV från Telia så kan du få din TV via Play+ appen på Apple TV.
Får jag bara tramsbud så åker den ut på Tradera.
Helt ny endast uppackad och testad. Fick den när jag förlängde mitt abonnemang hos Telia. Inget kvitto. Svart. 1600 kr
Funderar på töntmobil.
Ojdå, så en av punkterna jag tog upp varför jag vägra stanna inför dom nu. :D
Får man byta namn på forumet? Om ja kan den som kan ordna de pma mig? :
Modell namn och specs?
Tar gärna en
Vill köpa en iPhone 7. Budget 3800 kr + eventuell frakt. Färg kvittar. Kvitto krav och helst så kompletta som möjligt (inte lika viktigt) Pma...
500 hämtar
350 hämtar
Om ni har funderingar på att förlänga eller byta till Telia och vill slippa onödiga avgifter eller liknande/få någon bra deal så är det bara och...
Säkert skitdum fråga men finns de 8s Notes? Min pappa har Note 2, och de har alltså producerats 6 st efter detta?
Telia har en underbar från Huawei som kalas Huawei wifi router. Kostar 695 kr och den är så jävla niiiice.
Upp, visade sig att det var ett par med lightning och ett par med 3.5 mm. Båda finns kvar.
Vad är de som såldes/säljs?
Mig veterligen ges man bara provision om man säljer på ett abonnemang samtidigt. Det är för lite marginal på mobiler för att ge provision endast...
Bilder?