Separate names with a comma.
Cuoriusjoe.se
Jag tömde luften och kunde lätt trycka in däcket med tummarna. Slangen hoppa in utan problem. Kollade även runt hela att slangen låg rätt. Lätt...
Upptäckte just den här. Ingen punka än men är nog inte långt kvar. Aldrig behövt roa mig med däcken än, så förhoppningsvis går det lätt att släppa...
Told you. :-). Den är kanon. Ända är att den kan störa farthållaren när den ska aktiveras. Känt fel som leverantören meddelat. Händer 1 gång av 8....
Har du bytt FW?
Kan inte svara exakt eftersom jag inte har skyddet själv. Storleken ändras inte. Enbart höjden som ökar lite.
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=5V0O234T_bE Www.m365dash.com Beställs från Litauen. Tar strax över en vecka.
Fick hem min M365 Dashboard och installera den idag. Sjukt nöjd. Bra fart i den här apparaten.[ATTACH]
Själv kör jag cw. Duger. Märker dock att när batteriet är under 50% är det inte samma drag i apparaten. :-)
So true
Har beställt dashboard. Funderar på fukt självklart. Räcker det med silikonöverdret från Joe. Dashboard har ju en förhöjningsram, täcker den hela...
Tips är faktisk att läsa tråden. Tar en stund men värt det. Välkommen i klubben.
Hade för mig det.
Tack för det.
Mailade dashboard och frågade om V1.5.2 skulle funka med deras produkt. Svaret jag fick var att den skulle fungera upp till FW 1.5.5. Låter lite...
Någon som vet om M365 dashboard fungerar till min M365. Har nyligen inskaffat denna scooter men har V1.5.2. Sjukt nöjd men saknar lite funktioner...