Separate names with a comma.
Vad tror ni experter om denna? Borde ju funka lika bra som Samsungs egna mao?...
Rackarns att den var slutsåld på Amazon :/ kikade in på Prisjakt och nästan 400kr med frakt från de andra. Känns dyrt.
Gött! Länge leve Comviq
Sickomode!
Det emballaget lär inte väga 0,6 kg :))
Wtf samma här men har inte beställt med SIM! EDIT: Detta från PostNord. Jävla tungt SIM-kort? :D
För egen del så blev det en Phantom Black 128gb från Comviq. Kastade in en gammal Huawei som inte använts på flera år. Tecknade mej för ett 15gb...
En passande kartong är det och den fraktas välskyddad. Den ursprungliga kartongen finns dock tyvärr inte kvar :)
Ska vi säga en hundring? :)
Hej på er Säljer en nästintill ny skärm på 27" inköpt i höstas från Webhallen. Acer RG270 Gamingskärm / 27" / IPS / 1920 x 1080 / 75 Hz / 1 ms...
@flipp har du lust att länka den Gcam som du använder? Tackar på förhand och trevlig kväll :)
Uppdatering efter ett dygn. Full pott! Prestanda i förhållande till pris är helt otroligt :)
Jag tog den blå. Använder medföljande skalet. Känns riktigt solid! Använder Nova Launcher Prime också. Lycka till!
Fant Skärmen är riktigt bra och allt känns rappt och responsivt. Bara nöjd än så länge :) Hoppas även att du också ska bli det!
Mitt paket skickades från Holland i helgen och hamna i min famn nu på förmiddagen med UPS. HELT GALET! Jag är än så länge otroligt nöjd med min...
Oj hade @mullsjomannen tröttnat redan? Den som var så bra :)
Tack för rapporten! Nu är jag sugen på att få hem min beställning. Löjligt mycket mobil man kan få idag för småpengar!
Förmodar att det är någonting sånt :)
Där känner man igen sig! Centrum Jkpg :) Beställde en från Belsimpel nu precis för 3560kr inkl frakt! Spännande!
Säljapris? :)
Hej på er, Säljer en riktigt fin soundbar med Alexa (röststyrning) i absolut nyskick. Denna soundbar kan enkelt utökas med subwoofer och...
Sålde en iPhone 12 Pro Max till @frippe99 mycket smidig och bra kommunikation. Rekommenderar varmt denne trevlige herre!
Sålde en soundbar till @lillrobban mycket trevlig och bra kontakt.
Såld till @lillrobban
Reserverad via PM av @lillrobban
Hej på er Säljer en grym soundbar i nyskick. Pga barn som gärna vill sova på kvällarna så måste jag tyvärr avyttra denna pjäs ;) Jag är enda...
Hej på er Dags att sälja denna fantastiska mobil pga jobbmobil. Telefonen är i absolut nyskick, skärmskydd redan från butik samt alltid använt...
Sålde en Chromecast Ultra till @setras och det hela gick mycket smidigt :)
Tja! Vad tror du om delad frakt? :)
Helt lugnt tack för tipset
Köpte ett paket Stadia av @tuffodum och det hela gick mycket smidigt. Rekommenderas!
Hej på er, Säljer en Chromecast första generationen i fint skick. Pris 200kr el bud + frakt Har gott om omdömen här på forumet :) Mvh Oscar
Hej på er Säljer en ny orörd Chromecast Ultra i kartong. Pris 400kr el bud + frakt Har gott om omdömen här på forumet :) Mvh Oscar
Bra tips!
OK Ja det är ju en faktor såklart. Nu tror jag inte på något sätt att den arbetsgivaren är krånglig och gniden på något sätt men bra att ha i...
OK Tack! Ja, det får lösa sig helt enkelt :)
OK! Så för att summera lite så när jag får mitt nya SIM från företaget så ber jag Comviq att ordna eSIM till mej för den nya mobilen? Tack för...
Tack! Det får lösa sig helt enkelt :) Upplägget kommer ju vara så att jag har ett riktnummer som är mitt jobbnr och sen ett mobilnr som jag kan...
OK då ligger jag lågt med detta :)
Det var lite det som var mitt dilemma :) Jag vill ju ett jobbnr och ett privatnr men bara ett abonnemang.