Separate names with a comma.
Hej, Önskar köpa en iPhone 12 mini alternativt iPhone SE 2nd gen (2020) eller iPhone SE SE 3rd gen (2022). Skriv vad ni har, skick, vad som ingår...
Ah måste vara nytt för i år. Förra året bjöd jag iaf in betydligt många fler än tre utan problem.
Har du en begränsning i antal invites? Jag har inte märkt något tak
Jag hjälpte @XZiDE att köpa rabatterade biobiljetter. Bra kommunikation och snabb betalning via Swish. Rekommenderas
Jag har benify och kan hjälpa till om det skulle behövas.
Jag kör combon Amex Blue och Bank Norwegian VISA (0,5% cashback, ingen månadsavgift) där Amex inte tas. Amex är gratis första året (om du blir...
Även jag fick erbjudande om 139 kr/mån..
Riksbanken lämnade som väntat räntan oförändrad. De öppnade upp för en sänkning senare under året. Marknadsreaktionen var att sannolikheten för...
Trevligt att de uppskattas och tack för påminnelsen. Har nu gjort en uppdatering
Dags för en uppdatering. Räntebesked 20 augusti och det mesta pekar på en oförändrad ränta. Bara Handelsbanken tror på en sänkning i augusti, SEB...
Det kan inte stämma, du måste räknat fel. Helt orimligt att de skulle betala ränta för en hel månad om du sätter in i slutet av månaden, det...
Ja givetvis räknar de kontobehållningen per dag. Vad skulle alternativet vara?
Håller med tidigare inlägg och rekommenderar Northmill. De har dessutom just nu en kampanj om man blir inbjuden får man 101 kr som startbonus in...
sälj för halva priset på Tradera
Om jag förstått rätt så använder sig Northmill sig av Visas växelkurs utan påslag, och denna bestäms en gång per dag. Revolut däremot växlar själv...
Dags för en uppdatering. Räntebesked nästa vecka och mycket pekar nu på en sänkning. Marknadsprissättningen ligger nu på -0,23 % vid nästa besked,...
Yes, precis som förväntat. Men det öppnades upp för sänkning i juni. Just nu är marknadsprissättningen sänkning 0,14 % i juni (dvs större än 50%...
Efter kl 23 är inte USA eller Kanada öppen, efterhandeln finns men den erbjuder inte Avanza. Tror de satt tiden för att det inte ska störa...
Du kan även köra Trustly för realtidsinsättning till Avanza. Det fungerar med alla större banker.
Gratis att sälja kläder och skor på Tradera i maj
Riksbanksbesked nästa vecka på torsdag där förväntan är att ingen förändring sker men att de öppnar upp för att sänka i sommar. Handelsbanken tror...
Ett väldigt dåligt exempel då de precis sålt stora delar av sina tillgångar och gjort två extrautdelningar för att skifta ut pengarna från...
SAVR saknar fortsatt en del basic-funktioner så som lägga långtidsordrar (går bara att lägga dagsordrar), långsam orderläggning, saknar kurslarm...
Savr är helt klart sämst vad gäller handel av de tre. Montrose saknar fortsatt en del basic-funktioner så som ändra giltighetstid på befintliga...
Nu går Handelsbanken ut och tror på tre sänkningar i år. Juni, augusti och september
Det jag hittar är rabatt genom att köpa presentkort till rabatterat pris hos Zalando. Hör av dig via PM om det kan vara intressant så kan jag...
Ja precis.. Jag har mitt bolån hos Avanza så för mig är det mycket enkelt att flytta från VP-krediten till bolånet, det går på några sekunder. Och...
Ja det är bara vissa aktier (större likvida bolag) samt alla fonder som kan ge den bra ränterabatten. Sedan får du max vara belånad 10 % av värdet...
Efter de senaste tullbeskeden som väntas dämpa global tillväxt (inkl svensk) samt en lägre inflation än väntat i mars öppnar nu åter...
Jag handlade idag på Bauhaus Sickla. De tog Amex i kassan.
Två konton med samma årseffektiva ränta och där den ena gör månadsutbetalningar och den andra ger årsvis ränta så är den med årsvis kapitalisering...
Finns i min signatur om du inte handlat på 12 mån :) Utöver det kan jag ordna 5% rabatt på alla köp hos Tradera (gäller alla, inte bara nya användare)
Online tar de Amex. https://www.bauhaus.se/betalning Så du kan beställa online, betala online och sen hämta ut i varuhuset
Vill du ha rena cash tillbaka så är Amex blue cashback det bästa alternativet, 1,25% tillbaka på alla köp. Kortet kostar 35 kr/mån men kortet är...
Nej man får inte posta ref-länkar, sedan hör det inte till denna tråd heller då det inte är ett sparkonto Jag gjorde en post i aktietråden...
Sparplattformen SAVR kör igång en kampanj där de ger 200 kr till nya kunder om man blir inbjuden, gäller till 31/3. Efter det kommer man få 100...
Dags för en uppdatering. Förväntansbilden på riksbanken har de senaste veckorna ändrats från en sänkning i augusti till att räntan kommer ligga...
Absolut. Jag använder värdepapperslånet (1,99% ränta) till att minska mitt bolån (2,6% ränta).