Separate names with a comma.
Hej! Är detta någon skulle kunna lösa? https://www.thingiverse.com/thing:1161385 Är en backplate till ett GTX970. PM mig om det går att fixa och...
Har använt flera ggr av blocket paket både när jag köpt och sålt. Inte varit några problem. Billigaste varit på 450kr och dyraste på 7500:- Kan ju...
Hur verkar batteri tiden? När är den köpt? Mvh
Funderar allvarligt att hoppa till rörligt igen.. Elpriserna blev ju aldrig så höga som alla trodde.. Som tur har jag bara 11-14 dagar...
Så lurar Greenely tusenlappar av kunderna – varje månad Någon som har Greenely? Jag använder bara deras app för se min förbrukning.
Har du använt Edge en längre tid? Tänker mest hur batteriet har varit och hur du kameran är.
Är ju ganska + om man tittar på vädret, plus helg. Blir nog annat om det blir -10, eller ännu lägre. Tex igår gjorde vi av med ca 35kwh....
Inget besked om elstöd till företagare – Busch (KD): ”Försöker ordna upp situationen” Inget besked om elstöd till företagare – Busch (KD):...
Väldigt konstigt. Jag har ju fått samma pris som står på deras hemsida. Inget konstigt.. Hos Årsunda Kraft alltså.
November faktura. 1157KwH 2,63 Öre ink moms, certifikat, årsavgift Årsunda Kraft Elfond. Totalt 3048Kr
Fick du aldrig tag på dem så du kunde fråga?
Haha vad i, spännande hur elfonderna kan diffa så mycket. Jag gick in i oktober också, men hade 3.30 i november med Telges variant. Skumt dedär....
Får hoppas det fortsätter att blåsa då. Varit väldigt vindstilla tycker jag. Går dagspris över 8kr. Då blir det verkligen ingen dator tills...
Glöm inte timpris.. Kan man använda elen på "rätt" timmar så kan man spara en hel del verkar det som. De senaste två månaderna har det ju varit...
[MEDIA] Har gjort dessa ändringar from Augusti iår om jag minns rätt. Hittills har vi inte varit under -10 Så troligen kommer jag behöva justera...
Är också ganska nöjd med December än så länge. Lär ju inte blir några 2500KwH som förre året.. Har en inomhus temp runt 21. Varmvatten på...
Så nu har November månad gått. Och så här såg mina värden ut. November 2020 2049kwh 2021 1759kwh 2022 1157kwh Bor i Västra Götaland, SE3. Känns...
Funderar om jag ska sälja eller om grabben ska få mitt paket. Är det värt 4000 eller är jag helt fel ute? 9700K + Corsair AIO H115i Gigabyte...
Börjar närma sig 3:- och det är knappt kallt ute.. [ATTACH]
Dessa liknar inte andra minnen. Trident ligger högt i pris. Biliggast har varit 2500 sen dem släpptes. Att andra "liknande" har varit på samma...
Förbrukning pendlar hos mellan 23-45kwh.. Än så länge har jag gjort av med 648kwh.. Tror nog det blir mindre än förra året då vi had en...
" I en stigande elprismarknad är förvaltat elavtal ett tryggare alternativ då 70 procent av elen köps in i förväg och prissäkras på så sätt....
Nu har jag fått min faktura ifrån Årsunda Kraft. Bytte ifrån Göta Energi. Oktober 693 KwH @ 157,55 Öre. SE3 1388,40 Ink moms. Är vädligt nöjd...
Eventuellt fel pris.. NetOnNet har annars Xiaomi Pad 5 för 3290:- istället för 4290
Tror dem kommer fylla på med mycket mer.. finns inte enda data komponent med, så saknas en del får vi väl hoppas :)
Tråkigt att bara att CDON inte kan ta ansvar för deras skit. Har inte handlat på CDON på många år. Tycker dem har blivit totalt värdelösa....
128 eller 256?
Problemet om du gör så, plockar ur prylarna så gäller inte garantin. Måste troligen sitta i burken som du köpte för garanti skull och lämna in...
Desktop med en RX 6600 XT, Ryzen 5 5600G, 512GB SSD, 8GB RAM-minne, 6997 kr. HP Pavilion Gaming Desktop TG01-2024no - Stationär Gamingdator med...
Känns som det riktiga "vinnare" med elpriset är dem med timpris. Eller har jag fel?
Nja, har ju nu runt 21 i huset. Tidigare låg jag vi på ca 24 i huset. Och gör alla så, klart det kommer göra skillnad även vid mildare väder.
Antar dem ringde sin leverantör och fick det priset.. istället för kolla upp vad andra hade för priser. Känner många som tänker "vart kund länge...
Tack för det. Har missat en del av detta, helt klart. Får helt enkelt ta upp det mitt nätbolag.
Har nu fått min faktura från nätbolaget. Och dem har dragit av 1251:- Har ingen aning varför. Är det stödet som dem pratar om, som skulle betala...
Det jag läste om elfond är att den sjunker också , men inte lika snabbt som tex rörligt. Det stod säkert även på Mälarenergi. Däremot slipper du...
Fyfan.. det låter J kallt med 16-17 eller? Vi testade med 19c, men alldeles för kallt med vårt hus.. för oss.
Hur kallt? Vi har runt 21-21,5. Dusch, tvätta är ingen skillnad. Har däremot ändrar från komfort till ekonomi på varm vattnet.
Snyggt! Bra gjort där. Vi sänkte vår med ca 30% Från 1354kwh 2021 till 906kwk iår. Så det fortsätter att vara mindre och mindre från 2år...
Sälja på blocket eller Tradera. Blocket kostar den inget att lägga ut. På blocket tror jag nog du får runt 5k, om man jämför vad andra tar för en...