Separate names with a comma.
Bygger man om stora delar av WearOS och i princip stänger ner all avancerad funktionalitet i ambient mode så kan man absolut förbättra...
Den som är mer tekniskt insatt förstår dock varför så är fallet. :D
Det är fortfarande ett väldigt simpelt OS som inte kan mäta sig med WearOS eller WatchOS, så att förvänta sig samma batteritid är helt orealistiskt.
Ingen klocka med samma funktionalitet har ens i närheten av 14 dagars batteritid. :)
Du kan förmodligen få några hundralappar rabatt via Benify redan vid lansering och sedan ytterligare rabatt några månader senare. :)
Aha. Så kan det säkert vara. :)
Samsung-supporten är väl clueless, som vanligt. Om den inte var tänkt att fungera med andra telefoner skulle de ju inte bemöda sig med att släppa...
Ok. Jag såg någon som hävdade att deras eSIM också försvann när de gjorde en reset. Det var därför jag undrade om det kanske beror på hur man gör...
Det är värt att tänka på att du inte kan använda appar likt GW4 Remap eller liknande för att mappa om long-press av den nedre knappen om du...
Härligt! Behövde du göra något speciellt för att eSIM:et skulle finnas kvar efter den reset som krävdes för att koppla klockan till din telefon igen?
Såg några olika personer som hävdar att klockan laddar märkbart snabbare om man ger laddaren bättre kylning genom att sätta den på någon metallyta...
Du kan hitta var som ser ut att vara motsvarande band (åtminstone identiskt spänne) fast med ändar som faktiskt är anpassade för Galaxy Watch 4...
Nej, ditt eSIM finns kvar även efter en factory reset såvitt jag förstår. Det är därför denna metod fungerar. :)
Även tidigare rykten säger att så inte är fallet, nej.
Absolut. Min Huawei Watch från 2015 med safirglas är fortfarande helt repfri. En av mina föräldrars Rado-klocka var betydligt äldre (närmare 20 år...
Nu finns läckta officiella renderade 3D showcases av Galaxy Watch 5 och 5 Pro: Samsung Galaxy Watch 5 and Watch 5 Pro leak out in official...
Har någon testat nya uppdateringen av Galaxy Watch4 Plugin som verkar ha släppts idag? Med tanke på problem folk haft med den historiskt så blir...
Misstänker att du kan behöva sätta i ditt SIM-kort i telefonen, ja. Vet dock inte med säkerhet. Eftersom du kommer behöva paira klockan med...
Ok. Personen i fråga hävdade sig ha provisionerat ett eSIM till sin klocka med sin OnePlus-telefon genom Galaxy Wearable-appen. [MEDIA] View:...
Enligt någon på Reddit så ska det funka även utan en Samsung-telefon numera. Har dock inget sätt att verifiera det. Hur länge sedan var det som du...
Det skulle kunna vara en staged rollout. :) När man laddar upp en ny uppdatering av sina appar i Play Store får man välja hur många procent av...
Jag har inte heller fått någon uppdatering och kollade senast igår kväll. Hur ser dina språkinställningar för Google Assistant ut på telefonen?
Jag trodde vi hade släppt detta eftersom jag som sagt inte sett något som är ens det minsta övertygande i det du postat. Du har inte ens länkat...
Ja, bluetooth är tänkt att vara på hela tiden. LTE drar betydligt mer ström och är endast tänkt att användas när inga andra alternativ finns.
Härligt! Ja, de har ju här faktiskt rundat av kanterna för att bättre matcha hörnen längst in på fästet på själva klockan. Även designmässigt...
På tal om det, är det någon som fått senaste OS-uppdateringen med säkerhetspatcharna för juni? Såg någon artikel om det men tycker inte jag sett...
Ett sådant uttalande säger dock väldigt lite. Det kan lika gärna tolkas som att Samsung möjliggjort den nya appen genom att släppa sin klocka...
@helevorn Gissar att du hunnit få bandet nu? Blev du lika nöjd som jag? :)
PR-linjen är att Samsung och Google utvecklar Wear OS 3.x, vilket säkert till viss del kan stämma, även om det i grunden är Android rakt av....
Aha, de har faktiskt en WearOS-app ja. Har du testat att ladda ner och sideloada APK-filen på klockan via ADB? Länsförsäkringar APKs - APKMirror
De flesta banker har ingen app för klockor. Vilken funktionalitet är det du är ute efter? :)
Det är ju ännu värre, eftersom risken att den då glider av helt rimligen är större. Om "bara" spännet öppnar sig finns det ju åtminstone en liten...
Då hoppas vi att du blir mer nöjd med detta. :) Är det spännet som släpper på det andra bandet när det lossnar, eller något annat?
Titta i tråden under din som handlar om eSIM. :) Problem med esim
Misstänkte att de nog inte kollade att man faktiskt lagt en tidigare beställning. Blev det något kul? :)
Såvitt jag vet, ja. :( Det är lite fult att de inte implementerade det på ett sätt som fungerar med alla telefoner. Om du kan låna någons...
Tog några nu. [MEDIA] View: https://imgur.com/a/sWvvWa1
De finns till icke-classic, ja. De gör fortfarande inte att din klocka ser ut som en Classic, men närmare kommer du ju absolut. Den döljer ju...
Ändra det primära språket i Google Assistant på telefonen till English (US) och aktivera sedan. Det är inga problem att ha Svenska som ett extra...
Du behöver skriva in pinkoden varje gång du tar på dig klockan igen efter att du tagit av den. Medan du bär den ska du inte behöva det dock. Om...