Separate names with a comma.
Ja, gpsn funkar inte. Många gånger måste jag starta om luren för att wifin ska funka bl.a. Varför jag inte har skickat in den är för att har...
Ringde tele2 och dom hävdar att dom måste få in den tre gånger innan man kan få ångerrätten, alltså vill häva köpet.........jävla råttor nån som...
Funderar att reklamera min lur också. Kan jag göra det fast jag har bara doat den en gång och i början? Alltså runt march 2011. Jag köpte min...
Försvinner apparna efter uppdaten?
Det har inte funkat.....error loading game =(
Ingen som kan hjälpa mig?
Nu vill jag inte hijacka tråden, men jag får inte ens igång spelen? Står error loading game eller nåt i den stilen. Vad gör jag för fel? Kan...
Jag har försökt det. Men docken är låst! Så fort jag drar den ner dit så är det bara papperskorgen som gäller....därav undrade jag hur han...
Är det nån som kan berätta för mig hur pleom ändra dock sms ikonen till handcents ikon?
Har testat en fabriksåtereställning men det var ingen skillnad....Har någon testat ringa telefonsupporten och höra vad dom tror är problemet?
Pleom, hur gjorde du för att ta bort original sms programmet och ersätta den med handcent som du har det?
fan vad trist....Har också hänt mig där båda symptomerna har skett på min O2X. Laddningsgrejen där mobilen dör och att den bara startar om helt...
Själv väntar man från tele2...nån som vet vad de har för leverantör? Dessutom så skickade jag mejl och fick följande svar, Det preliminära...
Oavsett vem det är så har ju LG lagt upp en "officiel" bild. Sen är det klart att återförsäljarna är också inblandade. Its double pumping action...
Är så jäkla less på det här. Om de sätter ett preliminärdatum och det skjuts upp EN gång.....tycker jag det är okej. Men seriöst, att skjuta upp x...
Känns som smartphone tillverkarna borde ha reptåligtglas till nästa generation. Förresten Alto eller någon annan, blir det sämre känsla/prestation...
Har försökt kolla runt på google för att veta vad är det för typ av glas O2X har? Kommer man behöva köpa repskydd? Hade varit grymt om den hade...