Separate names with a comma.
Silikonfodral från ESR till iPhone 12 Pro i blå färg, kompatibelt med Magsafe. Har provat det några timmar bara så i nyskick. Provade att fästa...
Såhär i pandemitider när man tvättar händerna en gång i kvarten så vill man ju gärna hålla telefonen ren också. Såg att Kjell & Company gjorde...
Någon som har erfarenhet av operatören Fibio? Min frus morbror bad mig om hjälp att sätta in ett simkort i hans iPhone och sträckte över ett...
Önskar köpa gear iconx 2018 om någon har ett par liggandes. Inget krav på kvitto men komplett med alla pluppar och vingar vill jag ha dem. Jag...
Från vänster till höger. iPhone SE - Ett Vitahultskal från Ikea, stöd för trådlös laddning. - Ett svart magnetiskt skal från IDeal of Sweden,...
Någon här som använder Garmin Pay? Aktiverade precis funktionen i min Vivoactive 3 music men har inte hunnit testa än. Var håller man klockan på...
Hej Önskar köpa en 4G-router. En modell med batteri så man kan använda den på språng. Helst olåst men låst till Telenor funkar också. Någon som...
Under en tävling i Kalmar så vann jag en hjälm från svenska företaget Hövding, modell komplett Hövding RO, storlek M. Jag cyklar mest på...
Hejsan. Jag har en Jolla telefon som jag förbeställde i juni förra året och mottog den 22 december i fjol. För de som inte vet vad det är för...
Hejsan! Säljer ut mina tillbehör till Samsung Galaxy Nexus eftersom jag inte har kvar telefonen. Otterbox...
Hej! Tror jag lyckats förstöra min läsare för simkortet fullständigt. Använde en simkortsadapter för ett minisim under dagen och när jag tog...
Min Desire ser ut att sjunga på sista versen nu. När jag startar upp den kommer den inte längre än till att oxygen loggan syns. Längre kommer han...