Separate names with a comma.
Nu tror jag att G4'an ska klara dom flesta kanaler som routern använder, men kolla i inställningarna för routern via en dator ifall den sänder på...
Tillbaka med lite mer info. Kingroot enligt sättat som beskrevs av bernard fungerade bra. Dock får jag fortfarande inte till MoreLocale 2....
Hehe, oavsett blir det inte mina bankärenden, men jag ska skicka vidare varningen :) Åter till ämnet. jag har testat Kingroot en gång, men enligt...
Hej, Jag behöver lite hjälp med en surfplatta som är köpt från typ ali-express eller liknande. Den tycks inte ha något riktigt namn, utan...
Hittade en liknande tråd på flashback.. Länken går till sida 5. Läs gärna vad "anovo" skriver i inlägg 50.. Kanske ingen sanning i det, men det...
Skickade mitt avtal i ett vanligt kuvert med frimärke. Adressen står väl längst ner på avtalet tror jag. Har åtminstone inte blivit påmind eller...
Testade lite i sömnen i morse, och i ett mörkt rum verkar den sätta blixten ganska bra, men om det är varierande ljus, som ett ansikte mot mörk...
Intressant, jag upplever att den skjuter på med full styrka hela tiden. Tar man en närbild på en person så blir med stor sannolikhet ansiktet och...
Kamerans kvalitet är väl helt ok. Den är mycket snabb vid uppstart och användning vilket åtminstone jag tycker är viktigare än bra brusreducering,...
Första inlägget här tror jag, blir lite bittert, men det får gå.. Min display sitter snett i förhållande till den svarta ramen runt den. Det är...