Separate names with a comma.
Fick också nya market idag :) Tog ett tag dock...
Jag har Comviq och inga som helst problem med att skicka MMS uppkopplad till WiFi.
Jag kör utan på min nya SGS2 :) Min Desire jag hade för ett tag sen, klarade sig även i jobbet utan en enda repa. Hur min gamla iP4 ser ut, ska vi...
Har inte heller fått nya market
Min desire knakar i bakstycket, plus att 'metallramen' runt om inte sitter som den ska, då ljus strömmar igenom i mörker. Men det mest störande är...
FERAL Jag försöker ta kortet så nära som möjligt vid mörka situationer. Även touchfocus där man tycker det är lämpligt, för att framhäva det man...
@Arias Jag använder den befintliga 'appen' för foto. Men jag är envis när jag ska ta ett kort, det ska se bra ut innan jag trycker av. Testa lite...
Har bilder under mappen Desire på flickr och sen lite grann på bloggen under htc :)
Mitt problem med batteriet kvarstår efter att jag tagit ut batteriet i 20-30sek... Tog ut den imorse, laddat över natten, tittade batteriet efter...
Det jag menar är... ... om det finns möjlighet att config 'trackballen' så att man vid dubbelklick kommer till te.x Kameran eller något annat.
Ni vet iPhone, där man kunde ställa in att två snabba tryck på hemknappen så tar den dig till önskad destination, i mitt fall kamera-appen. Har...