Separate names with a comma.
Jag fick mitt Diztronic Matte black idag efter 10 dagars leveranstid. Jag hade Spigen neo hybrid innan. Jisses vilken skillnad! Diztronicskalet är...
Du kan alltid sätta telefonen i ljudlös innan. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Enligt andotechs mätningar är N5ans skärm bäst kalibrerad av alla Androidtelefoner. Erica Griffin visade också hur felkalibrerad g2ans skärm är....
Också intressant och läsa att N5an har den mest exakta skärmen av alla Android mobiler hittills. Som fotograf är detta ännu ett bevis på att jag...
Anandtech.com har gjort en grundlig recension likt gsmarena. Det intressanta är batteritestet som visar att N5an är i topp i alla kategorier. Helt...
Jo det är klart, jag uttryckte mig lite klumpigt :-) jag läste att det var något säkerhetshål som är fixat plus ett par saker till. Inget man...
Ok då skiljer det inget från 4.4.1 vad jag förstår. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Har spigen neo hybrid men har beställt ett Diztronic Matte Black för spigens skal bygger lite för mycket. Var nöjd från början men ska prova...
Gick du från 4.4 eller 4.4.1? Tror många med mig får fel uppfattning om 4.4.2 då det står att kamera plus massor av annat ska bli bättre. Det...
Ok, någon ytterligare förbättring av kameran är det inte alltså. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Jag är lite förvirrad nu när Android 4.4.2 har kommit. Det verkar stå att de fixat kameran vitbalans, autofokus m.m. Men det gjordes ju i 4.4.1!?...
Härligt :-) Skalet är beställt och jag tycker det verkar great. Kul och höra att du gillar det! Bygger det lika högt över skärmen som spigen neo...
Är det någon som testat efter uppdateringen om ljudet är bättre? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Är det någon som äger Diztronic Matte Black och kan säga hur den känns!? Jag har idag Spigen neo hybrid och har just beställt ett Diztronic för...
Slängde in 4.4.1 via adb idag. VILKEN enorm stor skillnad på hastigheten på kameran. Både uppstarttiden och fördröjningen när man tar fotot har...
Tack för en bra guide annars! Kameran är grymt mycket snabbare nu. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
filen behövdes inte döpas om eftersom den redan hade ändelsen .zip. problemet blev att den hette .zip.zip för mig.
jag får felmeddelandet cannot read 7ed504f678cea49ecf0974e8cd956e2974e3f943.signed-hammerhead-KOT49E-from-KRT16M.7ed504f6.zip vad gör jag för fel?
Verkar riktigt lovande om man ska tro Burke eller vad han hette. Verkar som de jobbar på att förbättra den ytterligare. Att ta bort 1 sek I...
Camera awesome tycker jag är bra. Seriebildstagningen har den också. Dock är N5an seg där med. Hittade inget rent wide-screen läge. Men kolla på...
Lika för mig! Efter att ha läst alla negativa recensioner av batteritiden är jag mycket överraskad över hur bra den är. I standby verkar den inte...
Vänta tills du har provat det innan du drar på för stora växlar :-) så halt är det inte (det var jag som skrev att Det var halt) sedan bygger det...
Är det Erica Griffins recension? Jag såg att hennes 53 min recension hade kommit ut nu:-) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Betraktningsvinkeln är det då inge fel på. Jag anser mig vara petig då jag är fotograf och hemmabiointresserad. Skärmen är däremot väldigt varm...
Halare blir det! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Bästa skalet jag testat. Har ingen bild men visst är kanten ganska hög tycker jag. Tycker de hade kunnat halverar tjockleken utan problem. Jag har...
En annan fråga jag har är: finns det ingen rotationsgenväg i quick settings? Det har jag på nexus 7an. Idiotiskt eftersom jag slår av och på den...
Ja, jag gjorde det men efter att jag startat om mobilen började den installera igen:-( Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Hur hindrar jag telefonen att installera alla appar jag har på min nexus 7? Den installerar automatiskt massa spel som sonen spelar på plattan....
Jo visst, men vi kanske inte ska ta det förgivet att alla har intresse av att roota:-) Därför tycker jag att tråden borde delas. Jag som inte har...
Erica Griffin (Bästa recensenten hands down) kommer ut med sin troligen 1 timmes review time coded ikväll eller imorgon. Kolla in hennes kanal på...
Jag tycker denna tråd ska handla om batteritid med stock. Skapa en tråd med batteritid under root-forumet där ni kan diskutera "franco" och så...
Jag skulle säga att den håller hög klass i jämförelse med många av de stora recensenterna. Enda jag hittade som du eventuellt skulle ändra är att...
En av de kändaste kamerasidorna där de recenserar har just tittat på Nexus 5. 8 sidor med fokus på kameran....
[IMG] Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Surt! Jag pratade just med chatten och de sa att telefonerna inte kommit in. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Hur lång tid tar det att ladda den? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Min köplats är också tillbaka..... Halebop Kanske inte fick någon leverans denna vecka. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Hmmm tråkigt att de säger olika! Får stå ut över helgen då:-( Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Man kanske inte kan lita på varken supporten eller orderstatus!? Återstår och se! Jag är kund sedan tidigare om det spelar någon roll. Sent from...