Separate names with a comma.
Har skickat iväg den till reperationscenter i Kina, hoppas de hittar något fel alternativt byter ut telefonen.
Hur kommer det fungera med rom utveckling? Är det samma device tree på OP3T och OP3? så man kan använda befintliga roms till T.
[ATTACH] Säljer Aukeys quick charge laddare för 199:- Snapdragon 810 och 820 har stöd för detta. Även bakåtkompatibel med quick charge 2.0...
Nope, kommer senare idag/ikväll.
har beställt dessa; https://www.indiegogo.com/projects/muse-5-rio-3-first-3d-true-wireless-earphones-fitness-audio Kommer om någon vecka. Hoppas...
Exakt, OP3 har varit ute ett tag nu. Så mest rimligt skulle vara att sänka priset på OP3 och köra gamla OP3 priset på OP3T. Då uppgraderingen är...
Känns som lite väl klen upgrade va?
oxygenOS community build med 7.0 kommer ju i slutet av november. Stabil version har de sagt innan året är slut.
Jag bytte till LF i våras. Och min enda anledning var mobilappen. Är nöjd med mitt byte. LF är en väldigt bra bank på alla vis.
Se https://swedroid.se/forum/threads/aukey-quick-charge-3-0.138873/
Qualcomm certifierad qc 3.0 laddare. Adapter och laddningskabel för 199kr. Oöppnad förpackning! Swish eller hämtas upp i Stockholm. Köpte dessa...
Du vill alltså ha fler uttag än 1? annars har jag aukey quick charge 3.0 att sälja.
Incall audio isn't working on the official cm14.1 nightly. https://review.cyanogenmod.org/#/c/169973
Under notification access ligger endast Theme Chooser vilket jag har stängt av. Tackar för att du tar dig tid att hjälpa. Har pratat med den...
Installerat greenify och tilldelat root access. Använder inte ambient eller daydreaming. Slog av wifi. Under tiden jag har skrivit detta...
För den mer kunniga/intresserade. En funktion som heter "Inbyggd skärm" är vad som lyser upp skärmen, någon som man stänger av detta? eller...
Hade också problem med spotify iochmed en uppdatering här om dagen / veckan. För mig var det ett rättighetsproblem, antingen går du in på info om...
Det är så efter återställning också tyvärr, är svårt med att få en ny via aliexpress va?
har gjort 4 återställningar, har idag testat 2 olika custom roms. Felet kvarstår tyvärr. Blir lite jobbigt med garanti då den är köpt via...
Är det ingen som har liknande problem eller känner till en lösning? håller på att bli galen.
Better Battery Stats visar väldigt mycket. Kräver root dock.
Har fördröjning på sync, alltså inte push på allt. Jag kunde inte installera google play services via apkmirror, skall försöka senare igen.
Som jag skrev i min första post har jag det installerat, samt är hälften av mina screenshots från amplifiy.
Tog bort allt vad som hette Wearable eftersom jag inte använder det. Skärmen väcks fortfarande...
Har en xiaomi mi5 med Cyanogenmod 13 inlagt officielt stöd Telefonen vaknar upp som att den får notifikationer men det är ingen notifikation.....
Skulle tagit OP3 om jag var ny i android världen! Mycket bra telefon för en smärre peng.
Du får med china global rom. Rekommenderar att köpa därifrån samtidigt dom du beställer så skickar du förfrågan om att låsa upp bootloader, jag...
Jag har köpt mina två via försäljaren top one på aliexpress. Beställ med dhl så slipper du tullen.
Mi5 kommer få officiellt stöd för CM13 denna helg (om allt går vägen enligt utvecklaren) Zuk z2 pro är i ett tidigt stadie för CM13, är nog några...
Vad är det som buggar?
Tackar ödmjukast för detta. Har inte kunnat se videos sen april via mobildata.
Söker en OP3 gärna i Stockholms området runt 3000kr.
Hur är det med LTE banden på denna? Stödjer den alla i EU?
Kör du denna? är det den senaste? Jag har väntat ett tag, står ju bara comming soon på deras hemsida.
Du vill inte byta emot en xiaomi mi5 med pengar emellan?
Precis som sydeu säger. Jag vill byta bort min mi5
Hej, Finns det något intresse att byta en mi5 (64gb) emot en Oneplus3, om jag lägger lite pengar emellan?
Alternativt flashar cyanogenmod när det kommer, så har du svenska med google play.
Du behöver inte extention längre, chrome har inbyggt stöd för att casta. Tryck på de tre prickarna högst upp till höger, där har du alternativet,...
Sent svar pga, har inte fått notis om att någon har kommenterat i tråden. Xiaomi Mi5 Enda sättet att roota xiaomi mi 5 är med att låsa upp...