Separate names with a comma.
Abonnemang: Telia obg MAX. Plats: Gävle Centralstation, inomhus. Enhet: Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg Classic. Plats:...
Därför svajar täckningen i tunnelbanan
Äsch, jag fick båda utskicken. Bättre med mer information, än för lite.
Nämen, för andra gången i år.. Telias tv-kunder är fortsatt mest nöjda i Sverige enligt SKI
Är det lika lång bindningstid som avbetalningstid, eller går det att köpa en mobil på räntefri avbetalning & låta abonnemanget vara obundet ?...
Abonnemang: Telia X MAX Pluss Plats: Bergen, Norge. Enhet: Galaxy S23 Ultra. Område utan NR78 / NR3500. [ATTACH] . Telia obg MAX: [ATTACH] .
Och jag har inte abonnemang hos Tele2.
När jag som Telenoranvändare mäter med Cellmapper, så hamnar det under Tele2. Därav skrev jag som jag gjorde, trodde det skulle räcka.
Jo, men vad skrev jag ?
Kolla Cellmapper.net. Välj Tele2 som operatör för att se korrekt information.
Ja, hade nät när jag sökte.
Ja, det är märkligt. Jag befinner mig i Norge nu, och det ser ut såhär när jag nyss testade söka nät manuellt: [ATTACH]
Vad är dyrare med Halebop kontantkort i Norge, än vid vistelse i Sverige ?
Angående avsaknaden av "R" symbolen för oss med Telia. Fått veta att Telia dragit i lite reglage & tryckt på nå knappar, vilket resulterar i...
Fröken ur flyttar hemifrån... Fröken Ur byter arbetsplats efter 90 år
Starlink passerar ny milstolpe
Amazon.se
Ny 12 v laddare, dels för att kunna snabbladda Anker powerbank, samt kunna driva Starlink mini. [ATTACH] . [ATTACH]
Är nu hemma i Sverige igen, testade byta datatrafik till mitt abonnemang hos Telia Norge, visar ingen roaming fast jag befinner mig hemma....
[MEDIA] View: https://youtu.be/tYYeMV0Rcn4?si=bMPW-4w79JiwCFcy
Kommer fortsätta betala, fortfarande prisvärt för att slippa reklamen på Youtube, samt ha tillgång till musiktjänsten. Har ej familjelösning.
Uppdaterat mitt förra inlägg.
Befinner mig också i Norge, och min Galaxy S23 Ultra visar ingen roaming med mitt svenska abonnemang från Telia. Vänster stapel: Telia SE SIM....
3-vligt Tele2 Arena byter namn till 3Arena
Vi inspirerar nog varandra här till prylinköp. Dags för mig att tacka @tojjetok :)
Kvalité är oftast dyrare. Telia har även två lågprisvarumärken för de som vill ha Telia's nät men inte är beredda att betala för premium.
Abonnemang: Telia obg MAX. Plats: Brynäs, Gävle Enhet: Galaxy S23 Ultra. Efter många skyfflade GB, så... Detta måste väl vara rekord här på...
Blev sugen på... [ATTACH]
Abonnemang: Telia obg MAX. Plats: Gävle teater. Enhet: Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg Classic. Enhet: Galaxy S22 Ultra....
TP-link TL-WR1502X reserouter, inköpt på Kjell & Co(mpis). [ATTACH] . Samt några 240 W sladdar inköpa på Amazon.se [ATTACH]
Bara lån av router, enl mobil.se Dålig deal med andra ord.
Abonnemang: Telia obg MAX. Plats: Stockholm, Galärvarvskyrkogården. Enhet: Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg Classic. Enhet:...
Abonnemang: Telia obg MAX. Plats: Stockholm City / Innerstad. Enhet: Galaxy S23 Ultra. Håll i hatten :) Rekord i tråden ? [ATTACH]
Abonnemang: Telia obg MAX. Plats: Station Stockholm City. Enhet: Galaxy S23 Ultra. Server: Telia Stockholm. [ATTACH] . [ATTACH] . Abonnemang:...
Abonnemang: Telia obg MAX. Plats: Uppsala Centralstation. Enhet: Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg Classic. Enhet: Galaxy S22...
Kände att det fanns ett behov av en till Anker Prime 27650 powerbank :) Den bästa modell av powerbank jag hittills ägt, grymt smidigt med appen....
Abonnemang: Telia obg MAX. Plats: Södra Bomhus, Gävle (Bakom ICA). Enhet: Galaxy S23 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg Classic. Enhet:...
Fick hem min Starlink Mini 21:a augusti, se detta inlägg; Bilder på ditt senaste teknikköp!
Ny laddare, 2 sladdar & en liten LED med batteri och USB-C laddning. Kjell & Co(mpis) har 25 % rabatt vid köp av 2, 4, 6 osv artiklar i helgen....
Har länge varit sugen på Starlink, och efter att ha upplevt hur bra Starlink fungerar på jobbet så fick det bli en Mini nu när dessa börjat säljas...