Separate names with a comma.
jag kan inte mycket om iOS men kan det vara så att de redan är inloggade på ett googlekonto i tex youtubeappen eller liknande som gör att...
Hej När en speciell kontakt ringer till mig visar klockan "Privat nummer" i displayen, tar jag upp telefonen ser jag vilken kontakt som ringer...
Jag reser mycket i Sverige, 3:s täckning är enligt min erfarenhet sämst av alla operatörer. När jag skaffade 3 2001 så accepterade jag det...
Jag har hört att det ligger kring 2 000 - 3 000 dollar per en miljon visningar. Det beror såklart på hur många av dina tittare som använder...
På den gamla forummjukvaran så kunde det bli jobbigt för databasen om trådar blev för stora så någon hittade på en gräns vid 10 000 inlägg. Den...
Svenska eftersom jag är svensk.
nej partymusiken är helt klart värst
Ända sedan mobiltelefoner uppfanns ska du aldrig ladda på natten. Du tar alltid en risk när du gör det. Det är inte nyheter utan gammal kunskap....
Jag skojar såklart, självklart är jag helt dyngrak och odräglig ;)
Jag är nykterist och militant vegan
Det här måste vara första gången ni har rätt allihopa :)
Jag har svårt att ta dig på allvar.
Om du känner dig trakasserad eller hotad ska du såklart göra en polisanmälan. Vilken telefon har du? Tydligen har exempelvis Samsung en tjänst...
Och problemen som du har gäller på din nuvarande telefon misstänker jag? Har du lust att göra en lista på alla installerade appar och posta den...
På en Androidtelefon så sparas bilder ibland också på internet, som en form av säkerhetskopiering. Om du går hit: https://photos.google.com och...
Hej @sandra77, välkommen till forumet! Kan det möjligtvis vara så att han har tillgång till din telefon när du inte är i närheten? Om du...
Jag tror att det bara är dem som förbeställt eller har ett intresse som känner till detta. Fråga en "vanlig" dödlig så har de inte hört talas om...
Ja precis du måste fråga administratören om det är möjligt att lätta lite på policyn som låser kontakterna.
@Rebecka varför kallar du 220 för fanboy på ett Androidforum? Är du här för att trolla så kan vi hjälpa dig till ytterdörren.
Vi tycker inte att någon har varit "dryg" emot dig, däremot är du ganska otrevlig tillbaka mot någon som har glimten i ögat. Det är ingen mening...
Då är det en policy från dina exchangekonton som ställer till det. Var har du lagt till dem någonstans? I epostappen eller I telefonen?
Om du tar bort exchangekontona, kan du editera dina övriga kontakter då?
All din data försvinner ju och telefonen har du väl låst via imei om någon skulle stjäla den? Ser inte riktigt hur detta är ett Androidproblem då...
Hmm då måste det vara någon policy från dina synkade konton. Ligger dem i Gmailappen eller under konton i telefonen?
En generell lösning kan ju vara att testa ta bort ditt googlekonto från telefonen och sedan lägga till det igen. Då kommer man å andra sidan inte...
@Serhildan Det finns ett kanonbra ämne om de svenska frekvensbanden här som svarar på din fråga:...
Ja det vore trevligt om ni kunde hålla er till topic i tråden så förebygger vi det tjafs som oundvikligen följer i kölvattnet av dessa inlägg....
Krävs det root? Om inte kan jag hjälpa dig. Om du postar här hur man gör och så svarar jag tillbaka i ämnet :)
Det fungerar utmärkt för mig men jag är inte beroende av att få notifikationerna med en gång så om det är någon fördröjning kan jag inte svara på...
@Fladderapan han har gjort ett inlägg i ett tidigare ämne där han beskriver sin upplevelse:...
Jag har en kompis som har en Androidklocka, den kör kitkat om jag minns rätt. Klockan har kamera, mikrofon, simkortplats, sensorer för lutning och...
Stämmer bra, de är den enda operatören i USA som kommer att sälja telefonen till kund. Om du är sugen på en så kommer du ju köpa från Google Store...
jag såg också någonting om att pixeln har stöd för alla frekvensband vi kör i Sverige, och Europa för den delen. Precis som Jnsson säger verkar...
Nu får ni ta och sluta bete er som småungar här inne, är man inte mogen nog att ge tusan i att svara på vissa inlägg är man inte bättre själv....
Ny moderator i forumet övriga android-telefoner är @conny85. Vi vill tacka er alla som visat intresse för uppdraget som moderator på forumet! Nu...
kitkat är optimerat för att jobba med lite RAM, om jag minns rätt utvecklades det för att kunna gå på 512mb RAM och en processorkärna på 800mhz?
nej Kitkat är 4.4.4. Jag kör det på min gamla samsungtelefon och den är rapp som attan! Jag tror många äldre telefoner gör bäst i att stanna där...
Yay :)
@najskorn du har även carbon ser jag, testa ta bort den. Oftast är det launchers eller ikonpaket som är bovarna.
Började bra men tappade tidigt.