Separate names with a comma.
@bernard kan ni inte processa och uppdatera regelverket. Att frågor besvaras i tråden. Jag menar, bud måste anges i tråden. Så varför inte...
Jag kan bli provocerad av alla ”håll tråden ren”-kommentarer. Speciellt när det står att frågor svaras via PM. Ska fan inte frågorna ställas i...
Var finns du och vad blir allt med frakt ?
Vem är Anton som alla pratar om här på Amazon-fyndtipsstråden?
Man sätter väl vilket pris som helst. Vill man ha bra betalt så säljer man ju inte på K&S här. Köper gärna dock här. Hänger mest på Tradera....
Men är det inte ens NAS du söker då? Typ Synology DS920+ eller dylikt.
Kan du inte lägga batterierna på vågen och återkomma med frakten? Bjuder 150kr för allt om det inte frakten sticker iväg.
Vad går frakten på för alla?
Som vanligt är det superbra packat. Trevlig kommunikation. Håller det han lovar. Köpte 2 Aukey-laddare och funkar tipptopp.
Såld på annat håll.
Taget, tar resten via PM
Bor i Vällingby också. Hade tagit en kvart och hämta den. Sorry om jag råkade trasha din tråd.
Kommer inte kunna motivera sambon att jag köper en blu-ray spelare för 5K
Suuuugen! Fan också
Tar den andra.
Gör det. Skicka PM om jag inte svarar här.
Ja, nu har man det här. [ATTACH]
200kr + frakt
Tack för snabbt svar. Får stå över den.
Är det en Nest mini eller första gen?
Sjukt sugen, men det ligger lite högt. Köpte tjejens HP 820 G3 med 16GB inkl docka för 2800 inkl docka. :/
Verkar som mina minnen från OWC 4x16GBkit är på väg.
Sugen på den. Kan den funka måntro till en HP 820 G3?
Använd tandborste från Amazon...
Hela idén med CEC är att man ska slippa sätta igång enheterna med respektive fjärr. Det du borde koppla in HDMI ARC, på TVn och soundbaren. och...
Köparen är bortrest, men det bodde en annan person på samma adress. Så då blir den personen som får hämta ut paketet. Nåja, vi får se hur det...
Nä.. men jag läste att Paypal håller stålarna som är över 1000USD. Väntar en betalning imorgon.
Sålde en vara för strax över 10K och köparen strular som fan. Nu är jag lite orolig att köparen försöker blåsa mig. Köparen kommer betala med...
Fasiken! Tjejen har en 820 G3. Kan du fixa lite bilder på den.
Sälj din vanliga och köp en animal crossing switch edition så ligger du på plus!
Måste ha läst fel :P. Kan nästa svära att det stod Pay från början.
Tekniskt sett så behöver man inte vara orolig för att bli skimmad på Google Pay. Ditt nummer på Google Pay är inte statiskt. Så vitt jag vet har...
Skickar en via PM.
Revolut som du toppar upp med ditt vanliga bankkort? Du kan fixa virtuella kort och fysisk kort. Fungerar som ett vanligt bankkort. Har en...
Hur tänker ni när ni har nått 2-4-1 vouchern? Nedgraderar ni till Classic eller behåller ni premium kortet?
Köpte samma. Ska se om man får det leverat.
Det är inte så lätt då banken blir livrädd om man får stora inbetalningar via Swish, varje månad. Men det vore intressant om @bernard kan svara så...
Hur hanterar ni säljare som har +5 annonser varje månad? Nya telefoner som säljs?
De finns i Vällingby. Ena disken har 38452 timmar och den andra har 46436 timmar. Kan fixa dump på S.M.A.R.T om så önskas.
Har 2 stycken 2TB SATA Samsung HD204UI över. Tänkte 200kr/styck.